![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Ronald, Heb je snel gedaan zeg!!!, puik werk!
En mooie stoelen heb je erin. En is de film al onderweg??? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks Richard, de film moet ik nog even maken eigenlijk. Wil hem eerst even helemaal klaar hebben ( zover het kan) en dan een leuk filmpje in elkaar schroeven . Maar zodra ik wat heb ben jij de eerste die hem krijgt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe heb je het nou uiteindelijk opgelost met de bougiekabels en verdelerkap?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb ( tijdelijk) de originele 16v kabels in de kap van de ibiza gepropt. Met stevig aanduwen lukt het aardig en blijft redelijk goed zitten. Wat voor kap er precies oppast en de kabels 100% juist in kunnen weet ik nog niet. Ik heb in de wandel gangen gehoort van een bx kap. Maar dat wil ik nog even proberen eerst. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag een setje cookkie cutters gekocht in een opwelling.
Helemaal kompleet met naafkapjes. Weet alleen niet of het wel mooi zal staan onder de jetta. Misschien gaan ze evengoed nog wel de verkoop in , ligt eraan of er intresse voor is. Dit model is het. ![]() Wat zal zo`n setje nog doen in de verkoop? Zijn best redelijk , moeten wel opgeknapt worden. ( lees harten gespoten en eventueel randen polijsten) |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt inderdaad een verdelerkap nemen van een citroën BX, als je wil kan ik wel het nummer voor je opzoeken en pm'en, moet dit toch ook nog voor rené doen.
Altijd lekker hé zo'n 16v op webers ![]() Pk's vallen misschien tegen maar als ik het tenminste goed zie is je kromme(is dat van het koppel of de pk's?????) netjes recht. Ziet er goed uit en snel voor mekaar. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met het onderdeel nr zou ik zeker geholpen zijn ja. Merk van de kap en rotor en onderdeel nr. zou zeker mooi zijn. Pk`s vallen idd . een beetje tegen, De onderste schuine lijn is mijn koppel kromme. Je ziet hem in 1 rechte lijn omhoog gaan. Max. koppel ligt bij 6000 toeren. Koppel is 174nm. bij 6000 toeren dus. |
|
||||
|
||||
![]() Voor een standaard motor is dat toch helemaal niet verkeerd hoor.
Ik zal het ff voor je opzoeken de kap is van facet, zal wel eens op het doosje kijken, staat alleen niet hier, je hoort het nog. Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Over je vermogen ronald, Nu weet je wel het echte vermogen.
En geen geschat of kroeg pk,s. Je koppel is zelfs wat meer dan destijds (168nm) volgens het boek. En alles zelf gedaan, dus goed werk. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
DAt is waar richard, meten is weten en gissen is missen. Nou moet ik wel zeggen dat hurricane een negatieve bank heeft voor de klant. Dit bedoel ik juist positief. Sommige vermogensbanken geven vaak te veel aan. Die van hurricane zou eerder een pk te weinig aangeven dan te veel. Heb dit ooit mee gemaakt bij de mobiele bank van Eric Botman. Daar gaf mijn golf g60 197 pk op de bank. Een maand later bij hurricane gaf hij 179 pk aan. ![]() Zo zijn er nog meer voorbeelden tussen botman en hurricane. Dit is niet bedoeld om botman negatief neer te zetten, maar meer om aan te geven dat er toch een hoop verschil in banken zit. |
|
|||
|
|||
![]() |