Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

View Poll Results: Welke van de 2?
Golf 17 48.57%
Kefâh 13 37.14%
Geen van beide 5 14.29%
Voters: 35. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-04-2004, 13:04
niels_g60-power's Avatar
niels_g60-power niels_g60-power is offline
Postwhore

Ik heb je wel eens gezien maar nog niet echt gesproken maar ik ben echt pas 19 lentes jong.
Old 22-04-2004, 13:13
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

Trek me dan een keer aan me jas als je me ziet want ik loop tegenwoordig iedereen voorbij omdat ik denk dat ik ze niet ken terwijl ik ze WEL ken van volksforum!!!
(ben niet zo goed in gezichten zoals eerder gezegd...)
Reply With Quote
Old 22-04-2004, 13:50
niels_g60-power's Avatar
Postwhore

Doen we, volgende keer komen we wel ff een praatje maken. Maaruh wat is er met je G60. Ik had laatst me thermoschakelaar en me motorsteun kapot en vorige week lagen ineens me keeringen uit de lader. Heb de lader nu iets verder getund en gereviseerd en de deze ga ik er vanavond opzetten met een nieuw uitlaatsysteem. Het zal wel in de lucht hebben gezeten dat de G60´s ff stuk moesten gaan, een maatje van me had het namelijk ook al met zijn C´tje G60.
Old 22-04-2004, 13:59
SplitBien's Avatar
Married to PC

De G60 liep toen ik uit hoogeveen kwam ineens errug beroerd, hij hield in en was net een 1.3'tje, toen ik thuis kwam hoorde ik dat hij op 3 cilinders liep.... Heb 2 maanden geleden al mijn bougies vervangen, duurste van de duurste erin gedaan, maandag ochtend alle bougies kabels vervangen, verdelerkap er nieuw op gezet met rotortje maar kan het probleem niet vinden... Heb hem toen weg gebracht en compressie laten meten en dat was bij alle 4 de cilinders goed.... Distributie riem nagekeken of hij geen tandjes versprongen was maar dat was ook niet zo.... Nu kan het een injector zijn of toch een verbrandde klep of in het ergste geval mijn koppakking!!
Daarom had ik hem gisteren avond maar ff bij wilbert neer gezet, mag hij hem van top tot teen maken en nakijken want hij zoog ook vreselijk veel valse lucht aan waardoor hij tussen de 5000 en 6000 toeren heel erg inhield...
Ik wacht nog steeds met smart op zijn telefoontje om te horen wat ermee is maar ik heb nog niks gehoord!!
Reply With Quote
Old 22-04-2004, 14:14
niels_g60-power's Avatar
Postwhore

Had ik ook dat inhouden. Toen mijn termoschakelaar stuk was is de motor heet geworden. Daarna toen ik dat gemaakt had hieldt de mijne ook in op alle toerentallen, hij zat op de noodloop. Ik heb toen ook de bougie's vervangen de kabels, rotor, verdeler, alle vacuum slangen en de blauwe temp. sensor. Daarna reed die ff weer goed en toen liepen de keeringen van me lader er uit. Ik dacht toen ook eerst dat de koppakking er toch uitlag omdat die te heet was geworden maar die is gelukkig nog heel bij mijn. Vannavond zoals ik al zij de lader er op en kijken hoe die het weer doet kan die daarna door naar de spuiter omdat ze krassen op me zijkanten hadden getrokken en dan hopen dat die zo snel mogelijk weer op meetings aanwezig kan zijn.
Iig succes met jou G60 en hou ons ff op de hoogte.
Old 22-04-2004, 14:54
SplitBien's Avatar
Married to PC

Dat zal ik zeker doen!! Plaats ff een pic als hij gespoten is en je
nieuwe lader erop zit!!
Reply With Quote
Old 22-04-2004, 17:12
niels_g60-power's Avatar
Postwhore

Doe ik!!! Gelijk als die terug is van de spuiter.
Old 22-04-2004, 21:23
Erwin16v Erwin16v is offline
Forum regular

Als je compressie goed is dan heb je in ieder geval al geen verbrande klep anders dan dicht hij niet meer goed af en als je koppakking eruit zal liggen dan zou hij ook wel witte rook moeten hebben of olie in je koelvloestof zitten zeer waarschijnlijk
Reply With Quote
Old 23-04-2004, 06:50
SplitBien's Avatar
Married to PC

Probleem is bekend; kabel van injector gebroken!
Wat een giller!!
Hij is weer gemaakt! Nu het stuurhuis er nog onder want
de mijne is lek en dan kan ik hem ophalen!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
Old 23-04-2004, 22:23
niels_g60-power's Avatar
Postwhore

Beter, valt het weer mee voor je. Ik ga morgen ff nog een paar kleine dingen op mijn G60 zetten zoals een nieuwe stappenmotor en me nieuwe uitlaat en dan ff kijken hoe die rijdt kan die daarna zo snel mogelijk naar de spuiter. Iig mooi dat het probleem van je G60 gevonden en opgelost is.

Posting Rules