Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 27-04-2004, 10:57
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
het was gewoon een golf meeting..dus geen caddy`s en geen jetta`s

anders krijg je dalijk de discussie of een polo met een golf blokje wel in eenkeer me mag gaan doen...enz

er stonden zeker wel leuke wagentjes

ik vond dat wijf wat bijk dat duitse kraampje stond wel een lekker duitsertje

Grenzen zijn grenzen.. Snap ik ook.

Maar het is niet zo dat het zo 'zwart/wit' is als jij hoopt dat t is. Wat maakt een Golf een Golf?

Een amerikaanse GTI is 'dus' geen golf, omdat er geen GOLF op staat?
Een amerikaanse Rabbit is 'dus' geen golf, omdat er geen GOLF op staat?

Ennuh,. een golf met een Audi TT blok, is ook geen golf?

Tip voor tommy: next time, glue on some Golf Badges, say you finished building what the factory 'forgot': The boot.

Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 11:00
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Bedankt voor de tip.... Ben er volgend jaar gewoon weer, en jetta weer in het vermidden op een leeg parkeerterein.... had de mooiste plaats eigenlijk iedereen komt er langs, en geen rij om van het terein te komen...

maar de redenatie was/is me gewoon nog onduidelijk... maar boeie ook
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 11:06
sjampoo's Avatar
Married to PC

Precies:

BOEIUH !!

Geld moet rollen*
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 11:18
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Quote:
Originally Posted by sjampoo

Tip voor tommy: next time, glue on some Golf Badges, say you finished building what the factory 'forgot': The boot.

been there, done that, got the t-shirt
Old 27-04-2004, 11:40
Marcel Klok PN-XH-30 Marcel Klok PN-XH-30 is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Marcel Klok PN-XH-30

@ Sabine, ik was er wel hoor !! en volgens mij heb ik je wel zien lopen, als ik de foto zo bekijk..

En over die Show & Shine klasses....
het is niet te bepalen van de buitenkant of er wel of geen geld in een auto zit...
Dat er vaak dezelfde auto's winnen is een feit, en daarom heb ik die auto's ook niet mee laten doen in Hoogeveen bij de Show & Shine.. (en daar hoor ik geen positieve berichten over)
Alleen berichten van: "waarom was hij eerste, en ik niet", "en ze hebben mijn auto niet bekeken van de jury" enz enz.
Ik heb de "mooie" auto's express niet mee laten doen om een ander de kans te geven om een beker te winnen.
en op mijn meeting hebben veel mensen voor het eerst een beker gewonnen!
Daarom heb ik ook zoveel klasses.
Als je heel veel klasses hebt, hebben meer mensen kans op een beker.
Ik wil nog wel veel meer bekers hebben tijdens mijn meeting, maar het feit blijft dat de Nederlanders daar geen gedult voor hebben.
Ze komen 's om 12 uur aanrijden, en gaan om 14.00 uur al weer naar huis.
Als iedereen nu 's tot het eind zou blijven, kan ik misschien nog wel een paar klasses erbij doen, maar dat zit er niet in...

In Duitsland sta ik om 08.00 uur al in een rij van VW's, en wachten de meesten netjes op de prijsuitreiking...

En jullie houden toch zelf ook wel 's meetings? of is dat alleen van het VW-Forum ????
Als jullie nou weer van die meetings organiseren, waarom hebben jullie daar dan niet 20 bekers ofzo? Golf 1, 2, 3, 4, Polo, Passat etc. ??
Wij komen toch niet gauw naar deze meetings toe, dus hebben anderen tijdens deze meetings kans op een beker...

(Ik spreek er niemand persoonlijk op aan, en heb ook echt geen hekel aan iemand hier)
voordat iemand zich aangesproken voelt....
Het is een normale discussie, die we over 3 jaar nog hebben/krijgen.

Maar ik dacht dat ik een aardig idee had over de bekers tijdens zo'n Forum meeting toch ???

Ik zie de reacties wel verschijnen.

Groeten!

nogmaals, ik maak geen onderscheid tussen mooi en lelijk, en een golf die er niet uitziet of die er wel uitziet.
We hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby, en dat moet gezellig blijven!!!

laterssssssss.
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 11:44
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Weet er iemand trouwens de uitslag van de show and shine??
Want ik heb er ook een paar tussen zien staan.....nou daar zaten heel veel fouten in de auto.
Tot kromme motorkappen aan toe, schuurfouten/plamuurwolken en al weer rotterij in het plaatwerk.
Maar goed.......

3. Pablo (Greyhound Golf 1)
2. Golf II eigenaar was al weer naar huis geloof ik???
1. Ikzelf

Reply With Quote
Old 27-04-2004, 12:04
sjampoo's Avatar
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Marcel Klok PN-XH-30
In Duitsland sta ik om 08.00 uur al in een rij van VW's, en wachten de meesten netjes op de prijsuitreiking...

Waar ga jij heen dan?

De (weekend, geen 'eendags') treffens waar ik ben geweest, sjezen alle duitsers om 9:00u op zondag ochtend t terrein al af... Nee echt!

en zondag is dan wel een officiele 'treffen-dag'.

Geld moet rollen*
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 12:05
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
@ Sabine, ik was er wel hoor !! en volgens mij heb ik je wel zien lopen, als ik de foto zo bekijk..

En over die Show & Shine klasses....
het is niet te bepalen van de buitenkant of er wel of geen geld in een auto zit...
Dat er vaak dezelfde auto's winnen is een feit, en daarom heb ik die auto's ook niet mee laten doen in Hoogeveen bij de Show & Shine.. (en daar hoor ik geen positieve berichten over)
Alleen berichten van: "waarom was hij eerste, en ik niet", "en ze hebben mijn auto niet bekeken van de jury" enz enz.
Ik heb de "mooie" auto's express niet mee laten doen om een ander de kans te geven om een beker te winnen.
en op mijn meeting hebben veel mensen voor het eerst een beker gewonnen!
Daarom heb ik ook zoveel klasses.
Als je heel veel klasses hebt, hebben meer mensen kans op een beker.
Ik wil nog wel veel meer bekers hebben tijdens mijn meeting, maar het feit blijft dat de Nederlanders daar geen gedult voor hebben.
Ze komen 's om 12 uur aanrijden, en gaan om 14.00 uur al weer naar huis.
Als iedereen nu 's tot het eind zou blijven, kan ik misschien nog wel een paar klasses erbij doen, maar dat zit er niet in...

En jullie houden toch zelf ook wel 's meetings? of is dat alleen van het VW-Forum ????
Als jullie nou weer van die meetings organiseren, waarom hebben jullie daar dan niet 20 bekers ofzo? Golf 1, 2, 3, 4, Polo, Passat etc. ??
Wij komen toch niet gauw naar deze meetings toe, dus hebben anderen tijdens deze meetings kans op een beker...

(Ik spreek er niemand persoonlijk op aan, en heb ook echt geen hekel aan iemand hier)
voordat iemand zich aangesproken voelt....
Het is een normale discussie, die we over 3 jaar nog hebben/krijgen.

Maar ik dacht dat ik een aardig idee had over de bekers tijdens zo'n Forum meeting toch ???

Ik zie de reacties wel verschijnen.

Groeten!

nogmaals, ik maak geen onderscheid tussen mooi en lelijk, en een golf die er niet uitziet of die er wel uitziet.
We hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby, en dat moet gezellig blijven!!!

laterssssssss.

Ik was om half elf al op jou meeting... en kwart voor drie.. na nog de 10 min, die om half drie ofzo werden genoemd, wachten op de prijsuitreiking ben ik toch gegaan.... Maar dat had verder niks met de klasering te maken..... En heb ook steeds gezegd... vond het een erg goeie meeting, weinig entreegeld vragen, gewoon simpel, maar juist in mijn ogen wel veel waar voor mijn geld...

"de "mooie" auto's express niet mee laten doen"
"Wij komen toch niet gauw naar deze meetings toe, dus hebben anderen tijdens deze meetings kans op een beker..."

mensen uitsluiten is een rare oplossing in mijn ogen. En eerst kijken of de MIVW club gaat, om in geval van "niet" een kans te maken op een beker?? .....
euhm... naja... is een optie.. lol

Ik kan met mijn blote oog toch denk ik best wel zien in welke auto veel geld zit, en welke het met minder (financiële)middelen heeft moeten doen....

voorbeeld:
neem een Golf III dash in een GolfII, of een TT dash in een golf II... lijkt me wel een duidelijk voorbeeld van: TT was leuk geweest, maar golf III ook al vet.... Als die gene een TT dash kon betalen denk ik dat ie daar voor was gegaan.. Maar diegene wil ook nog een schroefset hebben... liever air-ride... maar dat ligt buiten budget...

En toch "moeten" deze tegen elkaar concuren bij een S&S....

Maar als je mijn standpunt goed leest, over klasse's, lijkt me dat wel duidelijk....

En volgens mij zijn waarde klasse's best goed in te delen.... Met een beetje eerlijkheid van de eigenaars, en een beetje proffesioneel inzicht van de jury(soort van taxateur er bij misschien, niet te officieel, maar gewoon in twijfelgeval een liefhebber die er verstand van heeft...)

Maar we hebben inderdaad de zelfde hobby, en we houden het echt wel gezellig... Ik ga nog even graag naar meetings, en gung iedereen zijn prijzen van harte... dat daar even geen misverstand over bestaat....

Maar ik dacht dat met een beetje andere insteek meer mensen aan bod kunnen komen. Tis gewoon een idee....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 12:23
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder

Wat is tevens niet begrijp is dat er zoveel met het carbon wordt gewerkt dat niet via vacuum is verwerkt.
Dikke blabber lagen met hars, het ziet er niet uit.
Iemand die eens carbon in het echt heeft gezien....moet er volgens mij heeeeel erg om lachen.
Een beetje wannabee achtig komt het over.
Vindt het persoonlijk nog erger dan de autostyle rommel.
Het is vreemd dat dit door een groot publiek leuk wordt gevonden????

Werken met carbon is iets voor profiŽs en matjes met hars op een ondergrond lamineren ziet er niet uit. Werk dan zuiniger met hars.
Het lijkt gewoon nergens op.

Maar misschien dat Marcel Klok daar iets over kan zeggen, wat zijn eigenlijk de cirteria waarmee de jury van de show and shine te werk gaan.
Als ik naar mijn persoonlijke favoriet kijk van die dag, de witte golf1 met 20vt.
Dan vind ik het vreemd dat deze geen prijs heeft gewonnen.
Zaten maar heel weinig foutjes in de auto.
Maar het was wel basic.

De golfjes 3 zijn stuk voor stuk heel mooi, maar spreken mijn persoonlijk niet zo aan. Maar ik vind het vakwerk hoe de autoŽs gebouwd zijn, zonder twijfel!
Golf 4 tja....zo uit de showroom van de dealer, net als de golf 5.
Zet er een nieuwe auto neer, leuke velgen, tint de ramen zet er een playstation in en je wint??
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 12:35
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

dat carbon vond ik inderdaad ook enigsinds lachwekkend soms...
En ik vind een gewoon net of 'nieuw' expansievaatje bijvoorbeeld veel netter, mooier en stijvoller dan een van carbon(zoals hierboven), of niet gespoten met spuitbus... Moet alles apart of bijzonder zijn? Maar dat is 1 van de meningen....

en een van mijn favorieten was ook de compleet witte de Golf II op 16 inch audi velgen.. auto van een belg.

Mijn auto is ook nog zo half als wat, en dat weet ik ook wel, maar ik heb echt niet veel om er in te investeren... dus probeer alles zo netjes mogelijk te maken en houden met weinig middelen. Mijn prioriteit was de motor.. volgende wordt de velgen. Maar daarom durf ik de mijne nu al wel op show en shine te zetten... (dat even tussendoor)
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 16:55
pirelli's Avatar
pirelli pirelli is offline
Postwhore

Send a message via AIM to pirelli

ok. bedankt allemaal voor de FOTO,s en de LEUKE SPONTANE reacties ,
hoe de meeting was geweest.

een jetta is geen golf. en een caddy is ook geen golf. PUNT.

De mensen die met SS meedoen en een beker winnen: van harte gefeliciteerd.

Last edited by pirelli : 27-04-2004 at 16:57.
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 17:16
Erik M's Avatar
Erik M Erik M is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik M

Quote:
3. Pablo (Greyhound Golf 1)
2. Golf II eigenaar was al weer naar huis geloof ik???
1. Ikzelf

Welke golf 2 was er 2e geworden dan?
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 19:23
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by pirelli
ok. bedankt allemaal voor de FOTO,s en de LEUKE SPONTANE reacties ,
hoe de meeting was geweest.

een jetta is geen golf. en een caddy is ook geen golf. PUNT.

De mensen die met SS meedoen en een beker winnen: van harte gefeliciteerd.

jah, vergeet alles wat ik gezegd heb, make love not war....

ik vind alles super, heb me nog nooit zo vermaakt, en verdere mening heb ik niet, dus het zal altijd even leuk blijven...

tot de volgende keer lieve mensen!

Reply With Quote
Old 27-04-2004, 19:34
sjampoo's Avatar
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Tommy
jah, vergeet alles wat ik gezegd heb, make love not war....

ik vind alles super, heb me nog nooit zo vermaakt, en verdere mening heb ik niet, dus het zal altijd even leuk blijven...

tot de volgende keer lieve mensen!

Kisses, en ik sluit me er helemaal bij aan :-)

Ik was er niet eens bij, en toch heb ik me vermaakt!

Geld moet rollen*
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 21:02
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie

tja ben zelf geen beker fanaat ,maar respect voor mensen die met bloed zweet en blaren wel de zelf zuurverdiende beker mogen ontvangen .
de foto's bevatten idd mooie golfjes 1 .en idd het ovaaltje van lelystad is de enige waar ik pertinent niet ga sprinten
Old 27-04-2004, 21:06
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Waar ga jij heen dan?

De (weekend, geen 'eendags') treffens waar ik ben geweest, sjezen alle duitsers om 9:00u op zondag ochtend t terrein al af... Nee echt!

en zondag is dan wel een officiele 'treffen-dag'.

Bergkamen, Weyhe, Hasellüne, Varel, Lingen.....
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 21:20
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Maar misschien dat Marcel Klok daar iets over kan zeggen, wat zijn eigenlijk de cirteria waarmee de jury van de show and shine te werk gaan.
Als ik naar mijn persoonlijke favoriet kijk van die dag, de witte golf1 met 20vt.
Dan vind ik het vreemd dat deze geen prijs heeft gewonnen.
Zaten maar heel weinig foutjes in de auto.
Maar het was wel basic.

De golfjes 3 zijn stuk voor stuk heel mooi, maar spreken mijn persoonlijk niet zo aan. Maar ik vind het vakwerk hoe de autoŽs gebouwd zijn, zonder twijfel!
Golf 4 tja....zo uit de showroom van de dealer, net als de golf 5.
Zet er een nieuwe auto neer, leuke velgen, tint de ramen zet er een playstation in en je wint??

Tijdens de meeting in Lelystad hadden ze tijdens de Show & Shine diverse klasses.
Je kon punten krijgen voor je motorruimte, voor je velgen, voor je verlaging, voor je audio, etc. etc.
Als je van alles wat hebt, heb je dus meer kans op een prijs..

En ik snap ook wat VW-Tommy bedoeld, maar ik denk dat het onmogelijk is om zulke klasses te maken. (op budget kijken etc.)
(Die Golf II van die Belg vond ik ook leuk, ik hou ook wel van die stijl trouwens)
Maar als je een meeting organiseerd zoals Willeon en Ik doen, kun je niet met zulke klasses werken.
Daar gaat te veel tijd inzitten denk ik.
Ik ben het ook wel met jullie standpunt eens, maar ik denk dat het onmogelijk is om het zo te doen.
Ik begin er niet aan in iedergeval.

en over de meeting in Hoogeveen: De MIVWers deden niet mee, omdat ik al vanaf het begin bij deze club zit.
vorig jaar heb ik ze nog wel mee laten doen, maar vond het dit jaar niet nodig, want als er een paar zouden winnen, heb je de kans dat ik ze voor zou hebben getrokken.
En de andere auto's die niet mee deden, die heb ik gevraagd of ze wel of niet mee wilden doen.

En dan wil ik het nog ff over de 2 meeting hebben die ik heb georganiseerd.
(in 2002 dus.)
Tijdens die meeting had ik het publiek als jury.
Dit is opzich een eerlijke manier, maar ik was 1,5 uur bezig om alle formulieren te tellen en alle kentekens op de juiste plaats te krijgen...
dus dat werkt ook niet echt.

het komt er dus op neer dat er "bijna" geen oplossing is denk ik...

Dus laten we er maar over ophouden.
het is ook alweer laat zat!

mensen tot de volgende keer en welterusten.
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 21:38
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

ach naja.... die hele uitreiking is eigenlijk ook maar bijzaak...

Ik ga me er verder niet druk om maken.... Ga mooi verder met mijn project... en als het me eens wat oplevert in de zin van prijs... zou erg leuk zijn... maar het levert me zo al genoeg op... (en kost ook genoeg zo.. :p)

tot de volgende meeting...

die Gruße von stommie
Reply With Quote
Old 27-04-2004, 23:42
Oliver®'s Avatar
Oliver® Oliver® is offline
VW Fanatic

Quote:
Tijdens de meeting in Lelystad hadden ze tijdens de Show & Shine diverse klasses.
Je kon punten krijgen voor je motorruimte, voor je velgen, voor je verlaging, voor je audio, etc. etc.
Als je van alles wat hebt, heb je dus meer kans op een prijs..

En ik snap ook wat VW-Tommy bedoeld, maar ik denk dat het onmogelijk is om zulke klasses te maken. (op budget kijken etc.)
(Die Golf II van die Belg vond ik ook leuk, ik hou ook wel van die stijl trouwens)
Maar als je een meeting organiseerd zoals Willeon en Ik doen, kun je niet met zulke klasses werken.
Daar gaat te veel tijd inzitten denk ik.
Ik ben het ook wel met jullie standpunt eens, maar ik denk dat het onmogelijk is om het zo te doen.
Ik begin er niet aan in iedergeval.

en over de meeting in Hoogeveen: De MIVWers deden niet mee, omdat ik al vanaf het begin bij deze club zit.
vorig jaar heb ik ze nog wel mee laten doen, maar vond het dit jaar niet nodig, want als er een paar zouden winnen, heb je de kans dat ik ze voor zou hebben getrokken.
En de andere auto's die niet mee deden, die heb ik gevraagd of ze wel of niet mee wilden doen.

En dan wil ik het nog ff over de 2 meeting hebben die ik heb georganiseerd.
(in 2002 dus.)
Tijdens die meeting had ik het publiek als jury.
Dit is opzich een eerlijke manier, maar ik was 1,5 uur bezig om alle formulieren te tellen en alle kentekens op de juiste plaats te krijgen...
dus dat werkt ook niet echt.

het komt er dus op neer dat er "bijna" geen oplossing is denk ik...

Dus laten we er maar over ophouden.
het is ook alweer laat zat!

mensen tot de volgende keer en welterusten.

Ik kom vanaf 2002 op de meeting in hoogeveen! Ik vind het echt een supergoede meeting!

Ik vind het echt goed van jou en Willeon om M.I.V.W. niet mee te laten doen aan de prijsuitreiking. Jammer dat er altijd mensen zijn die erover blijven zeuren, terwijl je alles zo goed mogelijk probeert te doen! Ik hoop dat er volgend jaar nog een versie komt van het "VW Audi Treffen Hoogeveen" en dat jullie op deze voet doorgaan. Zeker omdat jullie eens anderen een kans geven een prijs te winnen op een van de mooiere meetings in Nederland!

Ik vind ook dat mensen best commentaar mogen hebben hoor, maar ze moeten niet gaan zeuren over hoe het is geregeld op een meeting (zoals lelystad). Deze mensen zorgen er voor dat er straks geen mooie meetings worden georganiseerd, want als er geen golf treffen in Lelystad zou zijn en er geen vw-audi treffen hoogeveen dan zou dat een verlies zijn voor veel vw-liefhebbers.

Ik stel voor dat diegene die vinden dat het anders moet eens met elkaar om de tafel gaan zitten en een eigen meeting organiseren. (zo hebben we er allemaal iets aan).

VW Fanatics!
Reply With Quote
Old 28-04-2004, 10:54
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Jammer... mijn advies is het volgende:

LEER LEZEN

Heb nog geen enkel negatief woord over de hoogeveen meeting gelezen op heel Volksforum.... maar kan wat over het hoofd gezien hebben... maar jij wel dan? En over Lelystad is de gerichte kritiek op zich alleen over de prijs....

Kritiek met betrekking tot klassering is een algemene discussie.... en helemaal niet negatief bedoeld...

En ik ga er van uit dat de organisaties iets professioneler omgaan met deze "kritiek", dan dat ze er voor gaan kiezen om de handen er maar vanaf te trekken.... met een beetje marketingtechnisch inzicht is juist goed om te weten wat er bij de 'klanten' omgaat... en aan een deel van de "kritiek" is niet te ontkomen... maar er zijn veel dingen bij waar je als organisatie veel profijt van kunt hebben... zoals bijvoorbeeld de prijs bij Lelystad, mensen willen graag weten waar hun geld in zit... maar ik vond persoonlijk 10 euro nog net wel te doen

het begon gewoon met een opmerking/idee van wat misschien een optie zou kunnen zijn(kwa klasering) waarmee misschien meer mensen aan bod zouden kunnen komen... soort van "hard op" denken.. en wordt het totaal uit zijn verband getrokken...

zeuren en zeiken...? nou, dan ben ik veel gewend, of zijn anderen snel onder de indruk...

Ik heb mijn hard op denken gedaan, en mijn mening gegeven.. En volgens mij is die verre van negatief.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules