![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Same here, alleen dan geen geld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sja, maar is het een beetje kwaliteit of weet niemand dat?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind ik zo jammer dit..( lekker orgineel van deze eigenaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() kop op Ries, beter goed gejat dan.......
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja Ries , zijn er toch meer mensen die dat mooi vinden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker triest om iemand anders ze idee na te doen.....
|
||||
|
||||
![]() kan je ook zien als compliment natuurlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() hmmmm. owk..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Beter goed gejat dan slecht bedacht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() OK hij is creatief geweest....
|
||||
|
||||
![]() ON TOPIC weer...
![]() Kwam een adv. tegen waar ze nu ook in de maten 8,0/8,5/10jx18 en 8,5/9,5jx19 worden aangeboden.. Heb 2 sets bekeken tijden VAG-Fest...en moet echt zeggen,dat ze echt mooi gelukt zijn voor imitaties...voor een 'daily' auto perfecte wielen gezien de prijs...als je een keer een stoep raakt...rij je niet even 800 euro + p/st aanbonken....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind het niet zo gek als de halve VW wereld op BBS rijdt... |
|
||||
|
||||
![]() groen goud...
|
||||
|
||||
![]() nette imitaties, maar doe mij maar the real deal...
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is zijn de mijne besteld, 7x16" voor de GTI.... in de wintermaanden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nja, het is al langer bekend natuurlijk dat dat goed bij elkaar staat!! Het is ook niet dat jij de uitvinder bent van die combinatie natuurlijk... Desalniettemin is het wel copycopycat want het ziet er EXACT zelfde uit, ik dacht in 1e instantie dat het jouwe was eigenlijk... |
|
||||
|
||||
![]() zo bedoel ik het ook niet.. ging meer hetgeen wat jij verwoord
|
|||
|
|||
![]() Sja, dat gebeurt gewoon heel erg veel... dat is dan opzich weer de keerzijde van zo'n enorm grote volkswagen aanhang!
Maarm, ontopic, ik heb de Lenso's gekocht (in een eerdere post van mij) en de kwaliteit lijkt tot nu toe ERG goed... ik heb er nog maar weinig mee gereden maar dat komt wel! |
|
||||
|
||||
![]() Ben vanavond op pad geweest voor een setje....morgen hoor ik of de maten die ik wil nog op voorraad zijn....als het meezit..heb ik aankomend weekend een setje 8,5 en 9,5x19 met 225-35-19 Dunlop Sportmaxx voor de TT..en heb ze net weer goed bekeken....ze zijn ECHT goed gelukt...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Of niet dan Chris, ik moest in Leiden goed kijken.