![]() |
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad ziet er heel gezellig uit.
Ga volgend jaar ook heen, maybe een weekndje of een dag !!
|
|||
|
|||
![]() misschien volgend jaar met de fire and ice heen.en dan ook maar een dag of langer heen.
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat ik mijn smoel ook maar weer ns moet laten zien op zoiets....is alweer erg lang geleden. Jaartje of 2 / 3?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal de volgende keer ff aanporren ![]() Ben eigenlijk meer een mannetje van weinig woorden ![]() Quote:
Dankjewel ![]() ![]() Was leuk om ff mee te wapperen in jullie colonne! Ook geinig: rij je tussen 2 jetta's, zie je eigenlijk een kontje van een golfje 2 (jettaracing) en achter je een front van een golf ![]() ![]() ____________________________ Verder ben ik vandaag niet met de fotos bezig geweest... Lagen zulke lekkere stukjes vlees bij mn zus op de BBQ ![]() Kan nu nog he ![]() Hopelijk morgen alles online ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volle bak dus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pfff wat een werk...
Kom er haast niet aan toe ![]() Heb alvast 50 van de 234 foto's online ![]() De rest moet maar ff wachten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer (maar nog lang niet alles) op www.watercooled.nl |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
minder mc donalds ...................... ![]() ![]() ![]() ja ja ik weet dat ik er ook wezen mag .............. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey sponzer je hebt van mij ook 2 foto's gemaakt
![]() alleen opent hij ze valverwege de rij niet meer? gr |
|
||||
|
||||
![]() oh, sorry ik lees te snel geloof ik
![]() Heb alvast 50 van de 234 foto's online De rest moet maar ff wachten sorry, |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het een zeer geslaagd weekend, volgend jaar weer!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt weer wat moois gemist jongen, was weer als vanouds reuze gezellig! ![]() Anders ga je mee naar het weekend van VW Team De Snippeling? 7-8-9 september.
|
||||
|
||||
![]() Het was een TOP weekend veel beter dan verwacht en het WEER was ook geweldig,
en wij van Northern Xclusives zijn volgend jaar zeker weer het HELE weekend aanwezig |
|
||||
|
||||
![]() He Oakgreen20VT ook hier
![]() Ja was supergezellig met jullie in de feesttent ![]()
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 16-08-2007 at 18:03. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zet ze er maar snel op want het zien er mooie uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan ben ik n weekje op vakantie. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie foto's . was het wachten zeker waard .
![]() de jetta staat er netjes op ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()