![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij komt indd niet supervaak buiten, maar als ie buiten komt ga ik er niet met 50km/h naar een meeting rijden zodat ie daar de hele dag staat... Nee dan wordt er ook mee gereden zoals t hoort.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tja als chauffeur heb je op de lange afstanden mooi de tijd om te peinzen over hoe je bolide er uit moet gaan zien en je komt nog eens andere autos tegen voor inspiratie. Via het forum kunnen er misschien nog eens misverstanden opgelost worden tussen"snelle jongens"en vervelende chauffeurs. |
|
|||
|
|||
![]() nou,het topic is er voor dus ik zal me ook even voorstellen.
ik ben dus rudie, 23 jaar jong en ben woonzaam in het noorden van het land in het kleine plaatsje niebert,zo'n 20 km onder Groningen. Ik rij dus in een zilvergrijze mk4,een 1.4 16v uit 1998. ![]() ![]() ![]() ![]() specs Tuning -- Exterieur Witte zijknipperlichten Highline achterlichten Dakspoiler, dorpels,stootstrippen en handgrepen in kleur Aerotwin ruitenwissers Interieur recaro interieur Armsteun Ophanging en remmen V-Maxx schroefset 8 mm spoorverbreders voor 15 mm spoorverbreders achter Velgen en banden Zomer : 19in RS6 met Federal 215/35-19 banden Winter : -- Audio and Multimedia Pioneer radio Standaard boxen Giordon klasse 2 alarm Planning enkele kleine dingen |
|
||||
|
||||
![]() Heel gave auto.
Zijn die achterlichten nou helemaal rood? Wist niet dat dat standaard Highline was. Het staat in ieder geval erg mooi. Velgen staan ook mooi op een Golf 4, en 't interieur zit echt super. Heb er ook zo eentje gehad, de deurpanelen liggen hier nog steeds stof te happen. En welkom op 't forum uiteraard. ![]()
|
||||
|
||||
![]() tellen studentchauffeurs ook
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee,de achterlichten zijn niet helemaal rood,dat lijkt zo omdat de zon er op scheen.zijn gewoon de normale highline achterlichten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() stel ik ma ook ma voor hoi ben mathijs 19 jaare jong rij golf 3 1.6i millestone blond kan niet rijden moeilijk stuure en schakelen tegelijk maar dat wend vanzelf en heb thuis als projecktje same met me pa een polo coupe uitelkaar zal binnekort ff foto,s droppe
greeeetz golf3freak of is dit het verkeerde topic |
|
||||
|
||||
![]() haha, welkom, en flink oefenen met dat sturen en schakelen tegelijktijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed....
![]() Je stelt je ma voor? Het is heel vervelend om teksten te lezen waar niet goed gespeld wordt, geen hoofdletters/komma's/punten gebruikt worden. Ik moet de zinnen in ieder geval 2x lezen, voordat ik er wat van begrijp. Naast oefenen met rijden (heb je een rijbewijs?) ook maar even oefenen met spellen. Verder: doe maar even wat foto's van beide auto's. Doet het altijd goed op een forum!
|
||||
|
||||
![]() haha ja dankje gaat steeds beter oefening baard kunst hahah
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|