![]() |
|
|||
|
|||
![]() Staat erg Superrrrr Sander,vind echt mooi staan.Wat voor stalen velg is het???..4x100,zijn ze van opel en dan naafgat veranderd??? of ander merk..Ik zoek namelijk ook een setje voor mijn Fire en Ice...Hoor het graag,MVG René
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hej rene, zijn staaltjes van een New Mini, 4x100, et45 en 5,5j, naafgaat is uitgedraaid naar 57,1. heb ze bij dasher van het forum hier vandaan.
|
|||
|
|||
![]() Heeeeey Sander,bedankt voor de Info...Vind echt super staan....Groetjes René
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx, ben er ook zeer blij mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag wat nieuwe foto´s geknipt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanaf de zijkant is het echt super, alleen vanaf de voor- en achterkant rij je een beetje voor joker (vind ik dan).
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's !
Voor de rest sluit ik me aan bij de anderen, het zijaanzicht is erg mooi maar het zou wel ff wat breder mogen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ieder z´n eigen smaak toch ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het gewoon super geil staan,niks meer aan doen Sander...De laatste foto is echt super...Je staat nu op me Achtergrond van de Pc..MVG René
|
|
||||
|
||||
![]() ik vindt indd dat het van de zijkant wel leuk uit ziet maar van voor is het echt te smal die bandenmaat, ook vindt ik audi wieldoppen niet passen op een volkswagen jetta, maar da`s mijn idee.
verder wel een mooie auto. gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het super staan! Waarschijnlijk als je voor de auto staat dan zie je niet eens dat die banden zo smal zijn omdat de auto zo laag ligt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx gijs, hier een foto van afgelopen zondag gemaakt door misha ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie jetta!!
grts |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt netjes uit man!
|
|
||||
|
||||
![]() auto staat te koop, wil weer kever gaan rijden. mocht het allemaal niet lukken dan gaat er nog wel het e.e.a veranderen aan de auto.
|
||||
|
||||
![]() New pictures
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry ![]()