Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 05-12-2007, 23:59
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic

Ik had er vandaag weer zo'n gek achter me die op mijn bumper zat te drukken de hele weg vanaf malden naar nijmegen (4/5 km). Ik reed al niet te langzaam maar die vent bleef maar kleven, ook toen we de stad binnen reed. Ik had er uiteindelijk genoeg van en besloot zelf lekker kinderachtig te doen, dus eeste kans dat ik kreeg ging ik naar links en dan bleef 40 rijden en toen ie mij voorbij probeerd te gaan gaaf ik gas Sukkel werd meer en meer geirriteerd en begon ie te flappen met zijn armen en te schelden. Bij de volgende stoplicht moesten we stoppen en ik stapte heel rustig uit, liep naar z'n auto en zei "vriend, Ik heb net nieuwe remmen en jouw X5 voorbumper gaat een heel hoop meer kosten als mijn achterbumper, plus je no claims gaat naar de kloten want je rijdt bij mij achterop en buiten dat kom je nog veel later aan dan als je gewoon normaal rijdt. Jouw keuze". Afgelopen, hij bleef netjes een auto lengte achter me daarna
Trouwens de golf was wel leuk voor bumperklevers, die spuugt dikke vlammen als je gas ver genoeg intrap
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
Old 06-12-2007, 00:18
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

mij lukte het met de TD een keer om een bumperklever z'n lampen met lichtsensor aan te krijgen.. dot roet in z'n bek en hop lampen aan..
Old 06-12-2007, 00:29
mk2 stoo's Avatar
mk2 stoo mk2 stoo is offline
Volksforum Aandeelhouder - Vorsprung Durch Lunatic

Quote:
Originally Posted by Tjaap
mij lukte het met de TD een keer om een bumperklever z'n lampen met lichtsensor aan te krijgen.. dot roet in z'n bek en hop lampen aan..

Ook grappige Maar ik denk dat verbrande lak beter werkt, gelukkig dachten klevers die achter de golf zaten ook zo na een waarschuwings vlam.....
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt
Old enough to know better, young enough to not give a f**k
Reply With Quote
Old 06-12-2007, 13:10
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tjaap

heerlijk! toen ik mn ouwe golf nog had met 1.6D... zat iets van 650.000 op de teller. hard ging t ook niet.. bumperklevers kregen van mij altijd een wolkje (wolk) door lekker terug te schakele naar de 4. kreng rookte normaal al erg, maar zo helemaal
Old 09-12-2007, 23:47
klaas's Avatar
klaas klaas is offline
VW Fanatic

vandaag op de snelweg, reed zo'n 100 (waar je honderd mag) komt er een 'stoere merc, duurdere klasse, met een snotaap erin )(inc. yo yo vrienden) over de vluchtstrook mij stoer rechts inhalen, er was gewoon een linker baan vrij.
Ook mijn voorligger moest het op deze manier ontgelden en ik zie hem in de verte nog een paar hele vreemde capriolen uit halen op zeer hoge snelheid
Echt waanzin, stel dat ik met mijn auto iets naar rechts was gekomen................
wist even niet wat ik dacht, maar heel possitief was het niet

www.ijsbus.nl
Reply With Quote
Reply

Posting Rules