![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even de slogan van dit jaar door Lennart laten vertalen:
Als we mar wille ha! |
|
|||
|
|||
![]() Foto best of wheels:
|
|
||||
|
||||
![]() was een superdag met heerlijk weer en dikke wagens:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() meer foto's op m'n site; zie linkje hieronder
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk eindelijk weer iemand die zijn 4 wiel aandrijving gebruikt waarvoor hij is ![]() Voor de rest iedereen bedankt voor de goede opkomst en het gezellig weekend. Tot volgend jaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat laatste bochtje met stijn was voor mij echt DE afsluiting van een superweekend.
Voor iedereen die mij een pic van hem of zijn auto heeft zien maken, dat was met Sebas zijn camera, dus die komen er nog aan.
|
||||
|
||||
![]() Mijn foto's ook maar, had er 250 gemaakt en heb er een stuk of 60 bewerkt en geupload!
![]() ![]() ![]() En de rest: http://s208.photobucket.com/albums/...k/Dub05%202008/
|
||||
|
||||
![]() holy fisheye... en de pics ook
|
||||
|
||||
![]() nieuwe speeltje proberen
![]()
|
||||
|
||||
![]() proberen?? Dus als je het 'onder de knie hebt' wordt het nog mooier??
mooie foto's btw, ik heb wat gemist...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik hoop het wel ja .. ik had de lens vrijdagavond opgehaald en zaterdagochtend gingen we richting Oploo ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Peter: stoere foto!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() tis echt een schatje... en amber ook
|
||||
|
||||
![]() De tijdzone's zaten mee en bij de grens hebben ze ons ook laten gaan: we zijn al thuis!!!
![]() Wat een feestje zeg ![]() BBQ, biertje en een motorkap: wat wil je nog meer? Als het maar gezellig is ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
So, dan heb je dus gemiddeld 240 KM/u gereden. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Lennart, Stuur binnenkort nog een infomap. Over Limburg. Met alle adressen en telefoonnummer. Je weet wel: - inentingen - visum - ambasade - En evt. vluchten vanuit friesland. GR. Als het maar gezellig is. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je mee lopen steppen met die lange armen uit het raam?
|
|||
|
|||
![]() Ik ga me nu eerst voorbereiden op mijn bruiloft over een paar weken. En als het aan mij ligt gaan we dan weer beginnen met de organisatie van VolksDub '09
|