![]() |
|
||||
|
||||
![]() op een paar houten balkjes? hoop dat je niet teveel gehecht bent aan je auto.... of jezelf..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha nee dat was even tijdelijk.. heb meteen na de foto's iets anders er onder gelegd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind gewoon knap dat je hem op die balkjes gekregen heb...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() ja jonge balans is alles he
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb je geen assteunen gebruikt ??
![]() Voor 5 tientjes kun je bij mij 4 nieuwe halen.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn dat is gewoon eng
|
|
||||
|
||||
![]() Kamikaze actie...
iig goed dat je het vlug veranderd hebt!!!
|
|||
|
|||
![]() haha soms moet je beetje risico durven nemen !
|
|||
|
|||
![]() jongens ! help ! de auto is bij martin schilder geweest voor de remmerij in orde te maken. En het volgende kwam eruit..
eerst dachten we dat de hooft remcilinder stuk was, Dus die is vervangen door een gloed nieuw exemplaar.. en het hele remsysteem zit nu potdicht en ontlucht.. het geval was dat het pendaal nogsteeds op de bodem zit.. en ik dus nog steeds Niet kan remmen. nu zijn we er achter dat het tussen me pedaal en het hydrolise systeem zit... de REMBEKRACHTIGER dus.. heeft iemand deze voor me te koop? of heb je andere surgesties ik hoor het graag in een PM MVG Dion.
DIKKE Hoeren zijn Vet ![]() Last edited by D-ion : 10-01-2009 at 19:42. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel een cabrio staan gaat volgende week naar de oudijzer boer! ik heb de bekrachter er op laten zitten. alleen de hoofdrem cilinder er afgehaald. voor het ophalen heb je em. maar ik woon wel vlak bij zwolle dus een aardig stukje rijden!
|
|
|||
|
|||
![]() ja ! ik heb me net laten vertellen door iemand anders van het forum dat als ik me asje die van me rembekrachtiger naar me pedalen gaat verleng.. dat ik kan een goede slag kan maken om genoeg olie naar me klauwen te sturen.. aangezien ik met het rem systeem van een golf 1,1 olie moet pompen naar een G60 klauw.. iemand die hier meer ervaring mee heeft ?!
hoor het graag help me !
|
|||
|
|||
![]() dat maakt niks uit. je hebt druk of je hebt geen druk! kanwezen dat van een 1.1 iets minder geweldig remt. maar remmen moet ie in iedergeval!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke.. dus je zegt nieuwe (goede 2dehandse) rem bekrachtiger en hij zou weer moeten remmen als een gek ? Wat gaat er dan precies aan stuk dat ie niet de hooftrem cilinder kan bedienen ? ( na 5 keer pompen remt ie wel iets )
|
|||
|
|||
![]() jongens ! help ! de auto is bij martin schilder geweest voor de remmerij in orde te maken. En het volgende kwam eruit..
eerst dachten we dat de hooft remcilinder stuk was, DUS DIE IS VERVANGEN DOOR EEN GLOEDNIEUW EXEMPLAAR.. en het hele remsysteem zit nu potdicht en ontlucht.. het geval was dat het pendaal nogsteeds op de bodem zit.. en ik dus nog steeds Niet kan remmen. er is meer als 10 L vloeistof doorheen gegaan ! dus lucht is het probleem niet lijkt mij ! ik zat ff te zoeken op het forum, en vond een aantal topics over het terugslag klepje op de vacuumslang van de rem bekrachtiger. kan deze lekken waardoor ik geen remdruk op kan bouwen ?
|
|||
|
|||
![]() antwoord : Me rem klauwen zaten verkeerdom aan de voorkant..
L=r R=l als die shit voor niks gekocht.. maja remt ie wel weer lekker veilig ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je heb het voor niks gekocht, daar bedoel je mee dat je de orginele remmer eronder hebt?
Wel vervelend zoiets, maar het is gelukkig weer opgelost.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
best storend idd.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() mmm ja kan ook maar vond je met montage al niet vreemd dat je remslagen aan de onderkant je klauwen in gingen, en je ontluchting nippels ook onderaan zaten!? maar hij doet het weer succes verder met je mk1
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eerlijk gezegt heb ik dat Niet gezien nee.. zaterdag herkeuring en dan de weg op ![]()
|
|||
|
|||
![]() APK Goed gekeurd ! Yes !
eindelijk rijden in de golf. heerlijk al een halve tank leeg gereden. ff de paar roest plekjes die op de foto te zien zijn plamuren en spuiten. en dan heel veel kilometers rijden ! Ik gebruik em nu namelijk als daily! ![]() ![]() Leipe Corrado vr6 van me maatje Anton ![]() gewassen.. ![]() Charade Gtti van me maatje Cris ![]() Golf fahren ! ![]()
DIKKE Hoeren zijn Vet ![]() Last edited by D-ion : 26-01-2009 at 21:11. |