![]() |
|
|||
|
|||
![]() ENORM goed nieuws... laten we nu maar hopen dat het ook zo zal gaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn Golf1 is van jan. 1984 dus ik hoop dat ze nog even wachten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Euh, waarom is dit ENORM goed nieuws? |
|
|||
|
|||
![]() @Arne, lees anders ff hierboven... oldtimers dus buiten de km-heffing, dat is ENORM goed nieuws ja!
Oldtimers hebben altijd een uitzonderingspositie gehad die dan dus gelukkig (als het doorgaat) niet wordt afgenomen! Zie je het al voor je? Zo'n elektronisch kastje in je oldtimer? Gaat bij serieuze oldtimers (pre70 en vooral nog oudere) ook nog een technisch probleem worden trouwens.... |
|
||||
|
||||
![]() My bad, da's idd goed nieuws!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk niet dat zo'n kastje meer nodig heeft dan 12V. Ben het wel met je eens dat het goed nieuws is dat ze de oldtimers blijven ontzien (voorlopig).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In de meeste landen werken die kastjes ook op een batterijtje.
|
|||
|
|||
![]() ik dacht dat er ook een snelheid signaal heen moest iig!
|
|
||||
|
||||
![]() dat zal toch wel via gps lopen hoop ik?
|
||||
|
||||
![]() of met poortjes op de weg of kentekenherkenning of ...
Ik denk dat de technologie hiervoor nog aanbesteed moet worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() poortjes op de weg is niet te betalen, aangezien het over het hele wegennet moet gaan werken. GPS kastje (de satelieten blijven toch nog wel ff hangen) is de meest logische oplossing.
Ben wel benieuwd binnen hoeveel dagen er een nieuwsitem komt dat het kastje gekraakt is door één of andere whizzkid ![]()
|
||||
|
||||
![]() logischer en betaalbaarder dan alle andere ideeën van de overheid in die in dit topic genoemd zijn ja, maar blijkbaar geeft dat niets want ze proberen het toch door te drukken
![]() Ik heb het ook niet voor niets over een aanbesteding. Mijn punt was daarnaast dat het wetsvoorstel zelfs nog voorlopig is en technologie heel erg hard vooruit kan gaan in 3 jaar. Nu speculeren over een dergelijke (betaalbare) oplossing heeft gewoon geen zin, zeker omdat er in de tussentijd ook nog verkiezingen zijn geweest ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja, gps zou slimmer zijn mochten ze het debiele idee al doorvoeren...
Maar, daarnaast krijg je het gewoon NOOIT 100% waterdicht, misschien is het daarom wel een goed idee? Als dat kraken nou geen wereldnieuws wordt, kunnen de slimmeren onder ons voor niks rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en die kastjes boven de weg moeten wel, anders laat je gewoon het kastje thuis in de garage,,... nee, heb niet gereden vandaag,,.......
|
||||
|
||||
![]() Uhm, ga eens op de op-afritten van alle snelwegen letten. Overal liggen al sinds jaar en dag achthoekige lussen in het wegdek
![]() |