![]() |
|
||||
|
||||
![]() ferrie naais!! mooie foto hoor, echt petje af
|
||||
|
||||
![]() Superfoto wederom Lennart! Vind de cupra's nog niet eens zo gek staan, had ik niet gedacht onder deze auto. Erg leuk ding zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super mooie auto zo, alleen IK zou die rubber strip van de zijkanten af halen.. Maar dat is ieder z'n eigen smaak... Vind het verder een super kar!!
|
|||
|
|||
![]() super auto jaa vooral met die velgies eronder is tog iets wat je weinig ziet
sucses met veranderingen |
|
|||
|
|||
![]() Velgen staan zeker tof.
En die hoofdsteuntjes in het achterraam, haha ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is nog niks, kijk naar mijn oude diesel, of de 1.6 van Bugs. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldig man ik vindt de wielen top staan.
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit, die wielen staan goed inderdaad
|
|
||||
|
||||
![]() weer even een stukje gemist. Goed bezig lennart! die cupra's staan hem eigenlijk best wel goed. en: wat een mooie plaat weer man! heel mooi zo met die belichting! spreek je dit seizoen vast wel eens even
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ziet er super uit die golf ![]() tec is veel stuger als v-maxx en erg snel lek. heb met beide merken gereden. maar de v-maxx teminste als dat de echte is.die namaak van v-maxx is idd knetterhart en kan niet laag. en word vaak voor v-maxx verkocht. dan denk ik dat dat eronder heeft gezeten. |
|
||||
|
||||
![]() ben ik dan de enigste die de cupra's niet mooi vind staan
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben ik het helemaal mee eens, die Exip's passen veel mooier bij de stijl van de auto! |
|
||||
|
||||
![]() Beide erg mooi, de Cupra's zijn lekker groot. Contrast vind ik wel OK, de grote moderne velgen bij een jaren '80 kleurtje
![]() De Exips staan altijd goed onder een auto uit de jaren '70 / '80.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het plaatje niet kloppen maar het staat daarentegen wel goed .. mag dat ook?
|
||||
|
||||
![]() Kssst lange... aan het werk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jezus wat geil....!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's en mooie auto.
Ik zou alleen wel de lelijke trekhaak er af slijpen met mijn (hitachi) slijptol. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's weer Lennart! Binnenkort eens met mijn gl-etje samen als ie klaar is?
![]()