![]() |
|
||||
|
||||
![]() YESSSSSS!
![]() De keurmeester heeft het tot 17h spannend gehouden of-ie er wel aan toe zou komen, maar de Pisrat heeft APK!!! ![]() @Kroeps: ik zal eens een beetje opruimen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeli!
|
|
||||
|
||||
![]() Geert gefeliciteerd!!
|
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd. mag ik nu uit de tekening opmaken dat hij roze blijft??
|
||||
|
||||
![]() Thnx @ all...
@Tjaap: ja, de auto blijft/wordt roze. Niet goed? ![]()
|
||||
|
||||
![]() dan wel echt pinkpanther roze,,....
|
||||
|
||||
![]() U doelt op een zuurstok?
![]() Uiteindelijke kleur wordt Flexa Flamingoroze (1330). Opdracht voor Pink Panther-motorkapsticker met Hang Loose handjes is zojuist gegeven... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmmmm
allemaal het bekende werk zo te zien... je bent er wel flink tegenaan gegaan!! zal zsm ook weer eens foto's maken. Mocht je nog meer willen lassen, dan heb ik nog wel wat tips ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, nu nog de voorkant verlagen...
Heb net al een gezocht-advertentietje geplaatst: "Ik ben benieuwd wie mij (aan tips) kan helpen bij het zoeken naar verlagingsveren voor de vóórveerpoten van een Audi 80 typ81? Ik kan natuurlijk via Ebay iets kopen, maar dan moet ik toch al gauw een viertal dagen wachten tot de eerste veiling is afgelopen, en dan nog weer een tijdje tot ik ze in huis heb... Misschien weet iemand anders goede adressen in de buurt van Breda of Rotterdam of daartussen? Ik weet dat Improve Tuning in Oldenzaal ze op voorraad heeft liggen, dus ik zou bijvoorbeeld ook geholpen zijn met een onderdelen-taxi van Oldenzaal naar Rotterdam? Groet, Geert"
|
|||
|
|||
![]() kijk even bij www.remcoshop.eu
daar heb ik ze net zien staan! [89 euros] hebben ook een filiaal in breda,is dat niet vlakbij breda ? ![]() succes Last edited by jurie : 13-05-2009 at 20:07. |
|
||||
|
||||
![]() Remco is hier welgeteld 300 stappen vandaan?!
![]() Vandaag ook even geweest, maar meedenken was niet de sterkste kant van de dame ("ik doe op zaterdag de bestellingen, dus komende zaterdag kan ik weer wat bestellen, en dan is het halverwege volgende week wel binnen"). Tja, ik had haar waarschijnlijk ook niet uit haar tijdschriftje moeten storen?! ![]() De telefoontjes gedurende de eerste 3 kwartier van de openingstijd heeft ze in ieder geval wel nog kunnen negeren... ![]() Was al geen fan van 'Remco', maar betwijfel nu helemaal of ik er ooit nog een voet binnen zet?! ![]()
|
|||
|
|||
![]() zouden ze die veren ook niet bij een ander filiaal van remco hebben liggen?
of hebben die lui helemaal geen voorraad? het moet toch mogelijk zijn met zoveel forum leden overal vandaan om die veren dan bij je in de buurt te krijgen! je hebt tevens p.b |
|
||||
|
||||
![]() Ben zelf ook op zoek geweest naar een setje (-40) voor mijn Audi 80 en ik kon op de site van FK een vast setje vinden voor 175 euro, incl dempers en veren dus. Verder alleen een set van KW kunnen vinden, maar dat is dan ook gelijk weer skyhigh qua prijs...
|
||||
|
||||
![]() Uiteindelijk toch maar het setje voorveren besteld om via de post te laten bezorgen... Nu maar hopen dat dat goed gaat, want bezorging van pakketjes hier is niet iets waar we goede ervaringen mee hebben...
|
||||
|
||||
![]() Bij Improve? Wat voor verlaging als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
![]() sjezus wat een werk zeg.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Triple S -60 mm (alleen veren). Ik zit te denken aan schokkers van Weitec?
|
||||
|
||||
![]() ff goed ebay kijken, daar komt regelmatig betaalbaar spul voorbij, je kan voor weitec gaan, je kan ook wat goedkopers nemen en als het stuk gaat koop je weer nieuwe. Erg slecht is dat spul vaak niet, alleen wat stugger
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tis alleen zo jammer dat het relatief veel werk is bij een 32(b) om even een schokdemper te wisselen, ik zou er gewoon goed spul onder zetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja dat klopt, ik weet er alles van. Maar als je maar 2000 kilometer per jaar rijd, zou ik persoonlijk geen honderden euro's uitgeven, maar ieder zijn keuze