![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() ja ik zien het verschil nu ook ja
op foto 1 staat de auto recht voor de garage en op foto 2 scheef hahaahah netjes kerel |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Zo dacht ik er ook over een paar pagina's terug. Dus wytze ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een oude soldeerbout kom je ook een heel eind hoor ![]() vind het resultaat erg geslaagd... en die bumperlip die je zocht kom je vanzelf nog een keer tegen.
|
||||
|
||||
![]() een hele mooie auto
![]() A: de clear koplampen, oogt mooier B: zonder de koplamp spoiler/motorkap verlenger, persoonlijk vindt ik dit niet staan bij de auto. Maar verder een hele keurige mooie nette wagen, 1tje om trots op te zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo met dat witte voorspoilertje wel erg lekker hoor. Hele mooi jetta zo. Toppie
|
|
|||
|
|||
![]() Lip in kleur?
Dan had je net zo goed je oude bumper kunnen houden. Vind het wel wat hebben zo... grille is toch ook zwart? Rallye front zou wel heel dik zijn...! En die achterlichten zijn 10x niks, die zou ik gewoon aan mij verkopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Helemaal af zo, met de orginele koplampen en bumpert!
|
|
|||
|
|||
![]() ten eerste de jetta staat er zeeeer netjes bij,
ma ik zou wel eens de golf lat onderaan de koplamp willen zien want volgens mij staat dat wel wat beter mjaa je moet natuurlijk doen wat je zelf het mooist vind want jy moet er mee rond rijden succes verder met de jetta !!! |