![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja je ben echt op de goede weg gaat helemaal goed komen...
|
|
||||
|
||||
![]() bijna zover om het vast te "lassen" allemaal..........het 2e stuk op maat gemaakt en samen met het 1e stuk in de uitsparing "gemaakt", met tijdelijke
![]() begint al ergens op te lijken al zeg ik het zelf ![]() ![]() en hieronder de 3 naden die je overhoud die perfect op elkaar moeten over lopen anders blijf je het altijd zien, op foto lijken ze aardig te kloppen maar in het echt nog meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nu alleen een beetje een dilemma, met dat stuk knippergat wat ik er nu tussen heb zitten........
![]() hoe kan ik dit het beste oplossen om dicht te maken, want ik raak door me voorbumpers heen nu (heb eigenlijk al niks meer over ![]() ![]() ![]() maar iemand (johan ![]() het hele stuk eruit halen en dan opnieuw erin zetten, heb ik wel weer meer naden die goed moeten zijn en ben ik persoonlijk niet zo kapot van. ![]() of het kleine stuk vierkant maken (netjes dus) en een ander stuk daarin zetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kleine stuk wissellen zou ik doen, scheelt je weer een naad op maat maken
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ja ik denk dat ik daar ook op uit ga komen ja, vind de grote stukken te mooi passen nu eigenlijk om ze weer te gaan verzagen
|
|
|||
|
|||
![]() Of je maakt op die plaats een kenteken uitsparing
![]() Gewoon die ronding wat vierkanter maken is voldoende denk ik. Kun je er zo een vierkant stukje in bakken. Het ziet er iig wel erg gelikt uit zo. |
|
|||
|
|||
![]() las je het nu wel allemaal op een voor de rest mooie bumper? want op een van de foto's ziet die bumper er een beetje crooked uit...
|
|
||||
|
||||
![]() ja bumper is netjes......foto lijkt van niet idd, is wel verkleurd gewoon (tis geen nieuwe ofzo) maar ja hij moet toch gespoten worden dus maakte mij dat niet zoveel uit. bumper is dus wel netjes en niet crooked
![]() |
|
||||
|
||||
![]() na een verbrande duim hier het resultaat (zonder tape
![]() ![]() ![]() deze 2 oneffenheidjes ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oja, ben er nog niet uit.......knippergaten dicht of zo laten en zwarte knippers erin ???????????????
graag iedereen zijn mening!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() en je kunt nu maarliefst 2 trekhaken onder je voorbumper kwijt
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() sleepogen...........
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() laten zitten en die van een ouwe daihatsu cuore passend maken (oranje/wit) wil ik ook nogeens gaan doen. ik heb ze ooit eens gemeten, de breedte kwam aardig overeen alleen de glaasjes zijn iets te hoog.
|
||||
|
||||
![]() hmmmmmm foto ervan??? volgens mij staat dat voor geen meter bij een golf.
en zie zoiets maarus op maat te maken :S |
|
||||
|
||||
![]() in die usa bumpers zie je het wel eens, ik vond het toen wel mooi staan. je bumper ziet er trouwens netjes uit! goed gewerkt
![]()
|
||||
|
||||
![]() pic:
|
|||
|
|||
![]() Ook leuk, maar ik zeg dichtbraden die hap. En dan je pinkers of in je koplampen plaatsen of zwarte exemplaren in die gril in je keienvanger plaatsen
|
|
||||
|
||||
![]() ik zie daat je heel goed bezig ben geweest...
ik ben het weekend niet online geweest met pc deed vaag en ik was zondag in belgie effe tupperware party geweest op zolder whahahah... maar ik zou het gaatje wat je nu nog heb dicht maken met een mooi vierkant stukje... en ik zou persoonlijk me knippers weghalen en ze dan in me onderspoiler zetten... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
onderspoiler??? :biggrin: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ohja duh ja soms ben ik er niet helemaal bij hahaah...
maar in dat rooster is een hele goede oplossing ja... ik denk dat je Golf 3 knippers daar best goed in pas kan maken... |