![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij is goed opgekknapt,ziet er echt goed uit.
en wat maakt die nieuwe camera mooie fotos molle. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De wagen is er heel erg op vooruit gegaan Ruurd. Zonder die skirts is echt veel beter. En de exclusiv grill weer erin zie ik... super
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja nog even en hij kan ook in het toppic van dikke corrados
![]() |
|
||||
|
||||
![]() echt een hele mooie corrado
![]() |
|
|||
|
|||
![]() De Corrado is goed opgeknapt!
Succes ermee!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd valt me niks af, nu eerst maar even beter onder de knie krijgen. Zitten heel wat functies en opties op ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dikke corrado!
|
|||
|
|||
![]() Dikke corrado ruurd!
![]() ![]() En mooie pics ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie corrado
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Pieter op de knotskes .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij was de knielappen vergeten,jullie moesten hem zeker ook weer overend helpen
![]() en ruurd een knappe corrado moet ik zeggen en molle succes met je nieuwe canon eos. ![]() Last edited by geale16vg60 : 09-05-2010 at 17:01. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ahum, Tis zijn auto niet he ![]() @Ruud. Waarom nou een 2e hands TEc schroefsetje eronder van een paar tientjes ![]() €200 heb je een nieuwe frisse set. Corr is wel mooi geworden ![]() Last edited by Domi : 09-05-2010 at 17:25. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is maar een jaartje oud en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen ![]() zien we later wel weer eens. bedankt voor de reacties maar is zeker niet mijn auto is die van elly ![]() maar zal er wel wat meer strax mee rijden als de mk1 niet meer rijdt.of moet een heel goedkoop autotje er bij kunnen krijgen. ![]() dat ze de corrie thuis houdt. |
|
|||
|
|||
![]() is de oude set van Michael (mikeymk2edition) hier op het forum wat ik van hem begreep ja,persoonlijk had ik er ook een nieuwe set onder gezet,(heb in november onder de Fire&Ice ook een nieuwe Vmaxx schroefset gemonteerd,en dat bevalt mij ERG goed moet ik zeggen),maar ja ieder zijn prioriteiten en je kan niet in andermans beurs kijken he ..
![]() Maar verder ziet de Corrado er met de nieuwe ''aanpassingen'' mooi uit Ruurd ![]() enne mooie ''gezinsauto'' voor/van Elly haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja de schroefset moest goedkoop zei ruurd de auto was toch maar voor ellie en is het budget voor de golf 1 gti wat hoger he
![]() ![]() oeps ,sorry ellie Last edited by monark : 09-05-2010 at 18:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja myn eareme knotskes doche noch zear ![]() en het zijn altijd de zelfden die bezig zijn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() het zijn altijd de zelfden die bezig zijn
![]() ja klopt ![]() ![]() maar geeft niks is leuk werk zo sleutel ![]() vooral met een leuk groepje ![]() binnenkort maar eens met de mk1 beginnen wordt ook een heel projeckt. ![]() Last edited by fire and ice vr6 : 09-05-2010 at 18:44. |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe apk er weer op.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie corrado mijn complimenten.
Groetjes ron |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt ![]() is nog niet hellemaal af ![]() |