![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, breed staal met een vel kleurtje..!!
![]() Wat ga je met het staal doen wat er er nu onder zit dan? ![]() Mvg, robert
|
||||
|
||||
![]() Zondag eens goed bekijken die caddy. Ziet er wel heel vet uit zo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx.... De 16inch staal blijf ik gewoon behouden... Deze velgen heb ik matzwart laten poedercoaten en zijn ideaal voor de wintermaanden. |
|
||||
|
||||
![]() über caddy
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk was het vandaag zo ver.........
Vanmorgen de banden laten monteren en alles is gelukt en de banden met luchtkanon er om heen geschoten. Elke band had 2 binnenbanden en heb gedurende 5dagen de banden laten uitrekken,zodat de wangen al naar buiten waren gevormd. Vanmiddag ook nog de achterkant 12mm verlaagd op max... Voor vandaag geen vorderingen meer,maar morgen de hele dag bezig met schoonmaken/poetsen en dergelijke... Voorkant nog 12mm verlagen en dan rij ik op 18mm voorkant hoogte van de straat..... Zal wel een vonken-regen worden dit weekend met de buikschuiver naar MIVW.... Morgenavond misschien pas fotos als caddy gepoetst is met de 14ich verbreed staal eronder.....(helaas vandaag nog niet aan toe gekomen) Bij deze hier de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ohhhhhhhhhhh wat dik en heerlijk om te zien...TOPPIeeeeee
|
|
||||
|
||||
![]() Geil
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi henk
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt het heel eerlijk gezegd nogal lelijk, en dat je durft te rijden met zulke opgerekte banden!
Afgezien van dat is het een erg leuk project. Ben benieuwd hoe het zal staan straks. |
|
|||
|
|||
![]() Idd ziet er goed uit !
Zal goed staan Henk, snel even een fototje posten !
|
||||
|
||||
![]() Ik mag dat wel die extreem getrokken banden, als het klapt heb je in elk geval een verhaal om te vertellen!
|
||||
|
||||
![]() klappen zullen ze niet,zitten immers binnenbanden in....
ik maak me persoonlijk meer zorgen over die 18mm bodemvrijheid,denk dat je daar nog wel op terugkomt ![]() ik rij nou tijdelijk in m'n broertjes polo coupe met een bodemvrijheid(op het laagste punt gemeten) van 37 mm en ik kom bij ons als een dronken zombie door het dorp heen om alle obstakels te ontwijken,om nog niet te spreken over drempels of punaises ![]() toch; errug vet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zaten binnenbanden in. Tubeless banden icm binnenbanden levert dacht ik juist klapbanden op.
|
||||
|
||||
![]() aha,te snel gelezen
![]() ![]() maar goed met die 18mm grondspeling zit een sportieve rijstijl er niet meer in dus.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
IK denk ook Nie dat Henk de snelste ronde tijd op de Nürburgring ambieert ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() leuk om weer te lezen Henk
|
|
|||
|
|||
![]() 18mm grondspeling!!!! Gaat nergens over, maar wel een mooi gezicht. Ik vind de banden alleen te getrokken...
|
|
||||
|
||||
![]() Waar blijven de foto`s Henk ik ben benieuwd.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Ziet er zo errug dik uit!
Maar met al die motorische upgrades, en zoveel Pk's lijkt het me geen prettig gevoel om met zulke banden te rijden. en 18MM bodem speling is mooi, okal bevorderd het de levensduur van je auto niet ![]()
|
|||
|
|||
![]() 18mm is echt gruwlijk weinig...maar wel dik. Op asfalt is het te doen natuurlijk.
Iedereen mekkert over die banden. Maar hoevaak is het fout gegaan. Ik bedoel een gewone bandenmaat kan net zo goed kapot lopen e.d. Je moet gwn in de gaten houden dat je ze goed op spanning houdt. Dan kan er toch niet zoveel misgaan? |