![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat er zo geprutst is aan de cabrio,maar is bij jouw zo te zien wel in goede handen.En wat betreft de wielen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje,komt helemaal goed ![]() om de wielen nog iets dikker te maken en minder tjappie eerst maar weer een aanpassing gedaan ![]() ![]() ![]() had ik ooit eens een paar velletjes van besteld bij paruzzi,past exact en oogt veel netter als de bonte "Drag Extreme Racing Wheels" plakkers....
|
||||
|
||||
![]() heb net bij paruzzi een paar velletjes met wolfsburg-logo's besteld voor op de naafdoppen,vind dit toch iets te overdreven...wolfsburg klopt ook niet echt maar goed kniesoor die daar om geeft
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() zeg nou zelf,dit is toch veel vetter?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() trouwens vorige week ook nog even een rood biesje over de zijkant geplakt maar is er inmiddels weer af vond het geen porum....
|
||||
|
||||
![]() Die wolfsburg logo's zijn inderdaad beter en ben blij dat je de rode bies eraf gehaald hebt.Misschien straks wel leuk als de wielen eronder zitten iets kleiners te doen met rode details.Ben wel echt benieuwd als de nieuwe wielen er echt onder liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() dat gaat allemaal nog wel effe duren(jammer genoeg) was van plan om de mk3 even snel af te bouwen en dan van de winter deze,maar gaan binnenkort flink verbouwen in ons nieuwe stulpje dus schuif alles maar weer op de lange baan.....heb geen zin om krap te zitten,gestresst alles af te maken en dan ook nog het risico lopen dat het allemaal niet zit zoals ik het wil hebben.god,zou af en toe echt willen dat ik miljonair was of zo
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de motor ligt er zo goed als uit alleen de steunen en de bak nog dan kan ie eruit.
daarna maar rustig het GTI blok klaarmaken voor inbouw.
|
||||
|
||||
![]() de cabby is verkocht....
![]() heb er simpelweg geen tijd/geld/ruimte voor en m'n collega (meinderturk91 hier op t forum) bood me m'n kostprijs incl. GTI-blok,heb maar ja gezegd... er moet nog veel geld in en dat is er op het moment niet,als ik m'n huis klaar heb zoek ik gewoon weer een andere... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jammer
maar hij komt goed terecht toch |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja,ik ga hem er nog wel mee helpen omdat ie (nog) niet zo thuis is in de oude VWtjes ![]()