![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je het niet erg vindt Mark, moet ik toch passen.
Stond net alweer stil met de mijne, koppelingskabel over.. En aangezien ik sowieso al bijna geen tijd heb ivm school & werk.. Kan dit er dus wel goed bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nette mk2 hoor.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is goed ![]() Quote:
Maakt niet uit ![]() ![]() ![]() Quote:
Thnx ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, krijg de schijt van die kut bak..
Had ik de ouwe maar nooit verkocht.. Maargoed, moeten positief blijven zeggen ze maar he ..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha :P naja ik heb hetzelfde ![]() Vraag me af wat de eigenaar voor Cloontje ermee gedaan heeft ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je redbull hier van het forum even vragen want daar heb ik hem gehaald en ik heb hem maar een paar dagen in bezit gehad. Gr
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daarom zeg ik ![]() ![]() ![]() ![]() De schade word binnenkort trouwens misschien gemaakt aan de achterkant ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hou op over die remmen. Ik krijg er alweer hoofdpijn van. Gr
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha ![]() ![]() ![]() Kabeltje net maar even netjes gesoldeerd en waterdicht verpakt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij Golf 2 rijders begrijpen elkaar. ![]() Als die auto opeens probleemloos start, en zonder mankementen van A naar B gaat, zou ik me pas echt zorgen gaan maken.
|
||||
|
||||
![]() Mijn ouwe deed dat.. Daar heb ik echt nooit pech mee gehad..
Deze is een brok ellende..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ochja, mijn ouwe deed het ook niet altijd ![]() ![]() Wagen vandaag maar eens grondig gepoetst, kon alleen nergens de wax meer vinden ![]() ![]() Foto's moet ik nog een keer maken, heb ik alleen geen haast mee omdat ik nog steeds rij op 2 verschillende wielen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Onder het motto van, het zit maar niet mee
![]() Olie lekt niet meer, was gelukkig alleen de kleppendekselpakking ![]() ![]() Volgende probleem, http://www.volksforum.com/forum/sho...8759#post898759 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rot?
|
|||
|
|||
![]() Afdichtspul wat over het flexibele stuk zit is een beetje los gekomen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zit dus met hetzelfde probleem als jou ![]() Voor aan de passagierskant een gat ontdekt dat provisorisch verborgen was met een plaatje erover gekit en een berg tectyl. Goed, afspraak gemaakt bij een plaatwerker om het te maken afgelopen vrijdag, zelf kaal gemaakt om de kosten wat te drukken. Onder het kaal maken zag ik nog wat rare plekjes, maar eens de staalborstel erop gehouden, kwam het ene na het andere gat in de kokerbalk tevoorschijn ![]() Golfje maar weer mee naar huis gepakt en een afspraak gemaakt voor komende vrijdag om gelijk alles te laten lassen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daarom lagen dus overal die roestbrokken hier in de straat!
![]() Wel balen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Arme jonge!
Het kan tenminste wel nog gemaakt worden, dat is wel een plus! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Da's stront!
Mij wacht hetzelfde nog. Ben ook wat plekjes tegengekomen die ik wil laten aanpakken. Wil wel eens bij je langskomen om te zien hoe het geworden is, misschien dat ik die plaatwerker van je ook wel effe leen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ach ga er maar van uit dat elke mk2 dit immiddels heeft.
De auto`s roesten allemaal onder het tectyl. of de eigenaar het nou door heeft of niet ![]() Maar het komt goed zo te horen. |