![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kun je me wat prijzen voor het stralen en coaten sturen,
Ben er wel benieuwd naar, want heb zelf nog een aantal dingen die gestraald en gecoat gaan worden. Bandjes zien er goed uit op de velgen, nu de auto nog afmaken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej Erik, Stuur me maar wat fotos van het spul dan vraag ik even wat het kost om het te laten stralen. wat het coaten kost weet ik nog niet dat hoor ik als ik het spul er heen heb gebracht ( phoenix coating) venray) maar coaten is niet zo duur volgens mij heb er eens een wiel laten doen en dat koste € 25,00 Ja ik weet dat de wielen nu niet het belangrijkste is maar ik had de bandjes al liggen en was de zolder op aan het ruimen en zo neemt het een stuk minder plaats in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hangt er van af waar je het laat doen, sommige rekenen per kilo (2 euro/kg) andere per m² (60 euro/m²). Dat zijn de prijzen die ik krijg. (in België) Dat is stralen, metalliseren en powdercoating in ralkleur. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 euri de kilo das niet duur voor stralen en coaten! heb je een naam en telefoon nummer van die firma? |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken in België deze http://www.eurometalcoat.be/. Schijnt redelijk goedkoop te zijn, maar heb er zelf nooit iets laten doen.
|
||||
|
||||
![]() zo de dorpel zit er weer (bijna) in. heb bij winparts een dorpel gekocht en die sloeg nergens op ![]() De dorpel die er nu in zit is van Hofmann speedster ( bij ons net over de grens) en deze past erg goed ![]() met een beetje geluk is het laswerk voor de kerst klaar. en dan gaan we lekkes schuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goh dat je bij winparts niet zo'n goede ervaring hebt. Ik heb er ook eens reparatie plaatwerk gehaald voor mijn golf 1 maar dat was prima van pasvorm.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.vandermaesen-nv.be/ Wij zijn daar al wel 15 jaar klant met onze zaak http://users.telenet.be/siersmederijschoors/ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De rest van het plaatwerk ziet er ook goed uit alleen de dorpel past niet mooi en het kleine randje net onder de deur zit er niet in en de dorpel heeft een iets andere ronding en sluit dus bij de instap voor geen meter op het originele stuk dat er nog in zit. Voor de volvo van mijn broertje hebben we er ook het plaatwerk gekocht en dat paste allemaal erg goed misschien is het wel een maandag morgen dorpel |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat voor geen meter vooruit maar dat heb je soms he
de rechter kant is bijna klaar alleen een klein hoekje nog onder het kontje helaas is mijn lasser ( mijn vader ) al weer twee weken in het buitenland, maar deze komt van het weekend weet terug en dan kunnen we weer rustig verder. vandaag een envelop uit de USA binnengekregen met de boutjes voor het diff. en eind november ook ff naar essen geweest en daar blijft altijd wel wat plakken bij volkswarenhaus weer wat inkopen gedaan oa. embleem en bumpersteunen voor de stale bumpers en toch maar een schroefset gekocht niet duur en volgens de reacties hier op het forum geen slechte set vandaag ook een grote doos spullen naar de coater gestuurd ( renoblast and coatings klant van ons en die doet het voor een vriendenprijsje ![]() de kap van de radiateur en de pullys worden in hitte bestendige coating gespoten dat ziet er een beetje uit als gepolijst aluminium ben benieuw ![]() Last edited by GOLFMEISTER : 14-12-2010 at 20:10. |
|
||||
|
||||
![]() omdat foto's meer zeggen als woorden
wielkasten zijn bijna klaar alle gaten zijn dicht de hoeken achter zijn ook klaar linker dorpel vies van buien mooi van binnen nieuw randje ![]() het randje waar het allemaal om ging in de zoektocht naar een goede dorpel 3 rechter en 2 linker ![]() ![]() alles weer als nieuw !! de volgende lading staat ook al weer klaar het is echt super netjes geworden hebben ze bij RENOBLAST echt super gedaan op de foto niet goed te zien maar dit ziet er schitterend uit net aluminium is echt mooier geworden dan ik gedacht had. denk dat de dynamo ook een mooi laagje coating krijgt het laswerk is nu bijna klaar kunnen we lekker gaan schuren tot snel |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er allemaal hartstikke mooi uit!
Goed bezig Golfmeister. |
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er gaaf uit idd...goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() die delen zijn weer super geworden
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank u dank u
het is idd echt mooi geworden alles is hoogglans zwart glimt als een spiegel Ik zal een eens foto in het licht maken van de radiateur kap dan kun je echt goed zien dat het nu echt net aluminium is Nu de bumpers en steunen nog, de bumpers worden zijdenglans zwart hoop dat het net zo mooi wordt als de rest |
|
||||
|
||||
![]() Jeee het laswerk is voor 99% klaar ![]() meteen wat epoxy erop gezet Wat kleur op de achterklep gezet zodat we goed kunnen zien of het niet helemaal een GOLFplaat is geworden, nog een beetje kloppen en plamuren en hij is helemaal strak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier en daar weer wat epoxy er op gezet als het mee zit gaat hij over een week of 4 helemaal in de primer maar voor nu alvst de blaken stukken zelf ff gespoten
binnenin ook nog wat gaten dichtgelast die niet meer nodig zijn en alles al goed schoon gemaakt zodat het geschuurd kan worden en ook mijn option label sticker eruit gehaald en op een blaadje geplakt zodat we hem kunnen namaken voor als de auto gespoten is ![]() De dorpels staan ook al weer in de kit heb helaas alleen nog een gaatje gevonden boven de achteras ophanging, zag een klein scheurtje in de tectyl, de borstel er op gezet en toe kwam er een stuk auto mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo dit draatje maar weer eens uit het stof trekken
![]() de auto maar eens van de stenen afgehaald een een mooi rek gebouwd zodat hij weer mobiel is de auto is nu helemaal geschuurd en staat eindelijk in de eerste laag epoxy ![]() de achter as is ook helemaal klaar ![]() en de rolbeugel ook maar eens gepast bumper zijn ook mooi gespoten maar denk tochdat ik ze laat coaten ![]() het motorblok is inmiddels ook mooi zwart en zijn nu met de cilinderkop bezig, verder niet veel nieuws op dit moment heb nog een paar spiegels gekocht in engeland en een 3 delig reservewiel maar daarover later meer ![]() heb bijna een weekje vrij om weer eens goed gas te geven, het doel is dan om de binnenkant en motorruimte in kleur te hebben zodat hij eindelijk weer op zn eigen wielen kan staan. Last edited by GOLFMEISTER : 29-04-2011 at 10:42. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit hoor !!
Beugeltje is ook mooi. Hou ons op de hoogte !