![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke aanwinst Richard!
En hij ziet er zo op het eerst oog nog aardig origineel uit. Is ie helemaal hard?
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd! Hij heeft in ieder geval ooit van iemand een extra oliekoelertje gekregen.
Rem koelkanalen missen, maar de knipperlichtglaasjes zijn dan wel weer echt Rallye.
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding,ben benieuwd hoe die eruit gaat zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sssstttttt niks zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Hans, Hij is zeker nog aardig origineel deze blijft dat ook gewoon hoor, er zit wel wat roest aan maar dat stelt niet veel voor en dit wordt volgend jaar onder handen genomen. Dan open ik wel even een ander topic.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Stijn ![]() Ja de rem koelkanalen, die wil ik nog hebben maar dat zal wel moeilijk worden.
|
|||
|
|||
![]() Errug mooie Rallye Richard!
![]() Niks meer aan doen!! alléén zuinig op zijn,en af en toe met mooi weer ff heerlijk in sturen ![]() ![]() ![]() Veel plezier nog met deze Rallye,en heel veel plezier en succes straks met het rode broertje hiervan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() deze staat ook op MP als ik het goed heb ?
|
|
||||
|
||||
![]() mooie ding die rallye !! houden zo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Guido, Ik ben er zuinig op vandaar dat hij nu ook in de garage staat, alleen staat de rode nu buiten en dat vindt ik minder leuk ![]() Ik heb van de week nog even een stukje met de witte gereden en ik moet zeggen hij rijdt geweldig, hij kreeg gelijk een photoshoot. Gr. Richard.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja je heb gelijk hij staat inderdaad op mp.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt, hij blijft ook zo als hij nu is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha aan aandacht vaak nooit geen gebrek in een Rallye ![]() ![]() Het is te hopen dat de witte Rallye weer bij een liefhebber terechtkomt! En de rode is wel een blijvertje mag ik hopen ![]() (bofkont met 2 Rallye's ![]() ![]() succes met de verkoop van deze mooie witte Rallye,en ook succes en veel plezier met het opknappen van de Rode Rallye Richard! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De witte Rallye is niet meer van mij, hij is vanmiddag opgehaald en wordt onderhanden genomen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goeie berichten! Hopenlijk weeeer in liefhebbershanden terecht gekomen!? Nu weer een nieuw topic starten van je rode Rallye Richard ![]() Succes daarmee ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja het was wel even kl@te toen hij echt de straat uit ging, maar ja nu met de rode gaan beginnen ![]()