![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha Geweldig stukje, zelf ook vaak ergenissen van lomp gedrag op MP!
Keep Ya Head Up ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geniaal.. met zo'n gast kan ik wel een biertje drinken..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet mee eens ... jij wilt toch ook normaal behandeld worden als je iets wilt verkopen? tuurlijk kan er gepraat worden over de prijs, maar dat klinkt heel anders als: " HAHAHA zoveel ? ik geef je 20,- voor die golf 3 " (vaak nog met 20 spelfoeten ind ie zin ook nog ![]() Ik weet niet hoeveel tijd jij overhebt voor zulke maloten op MP maar ik ben dr gauw klaar mee, van het onzinning bieden/reacties geven op MP is nog geen velg bij mij gaan blinken ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan breng je je auto toch gewoon naar een handelaar of exporteur. Krijg je er een paar honderd of duizend euro minder voor, maar je hebt ook dat gezeur niet, en bent er in een paar minuten vanaf. Dat er af en toe wat botte boeren tussen zitten, wil ik best toegeven. Maar die rotte appels, te hoge en te lage prijzen, grote mondjes en spelfouten zitten aan beide kanten. Zowel de kopers als de verkopers op Marktplaats kunnen er wat van. Als je daar niet mee kunt leven, hoef je je spullen niet op marktplaats te (ver)kopen. Als je daar wel mee kunt leven, kun je meer verdienen dan je bij een handelaar ervoor krijgt, en spullen goedkoper krijgen dan waar dan ook. ![]() Ieder voordeel heb z'n nadeel.
|
||||
|
||||
![]() ik begrijp het wel alleen het komt zo bot over,
ik heb zelf nu een zet velgen verkocht(al 3x) maar worden nooit opgehaald,je zou van sommige mensen ook een punthoofd krijgen want je blijft er wel voor thuis. gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
huh 1tje een heel krat denk ![]() ik heb nu ook allemaal vd schrapers die denken dat ik in de schuldsanering zit ikki wille betallie 2 knaak 50 dan jij geleik die geld in zak stelletje ![]() ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow k*t wou eigenlijk 50 euro bieden voor je rallye en gelijk ophalen ![]() echt geweldig die advertentie ! |
|
|||
|
|||
![]() Dat je de reacties van mensen zat bent op marktplaats...ok... is 1 ding simpel, zet je je advertentie op 1 van de ander 38485748930290348 verkoopsites.
Die gast is wel een beetje aan het aandacht vragen, denk dat 9 vd 10 reacties van mensen verzonnen zijn door hem zelf. Sta je toch voor lul... |
|
||||
|
||||
![]() Hilarisch!!!
|
||||
|
||||
![]() marktplaats verwijderd tevergeefs zijn advertenties. Dhr Arjan uit Deventer maakt de nodige euros over en zet gewoon weer een nieuwe advertentie.
Natuurlijk willen we met zn allen wel mee kunnen genieten met al dit gebazel. Jammer als deze moeite voorgoed verwijderd wordt en niet meer nagelezen kan worden. Daarom: Quote:
|
||||
|
||||
![]() meerrr
Quote:
|
||||
|
||||
![]() nog meer;
Quote:
|
||||
|
||||
![]() ..
Quote:
|
||||
|
||||
![]() voorlopig als laatste
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als die schoongemaakt is, dan is hij toch niet meer bruin of wat? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat heb je snel gevonden in die lap tekst
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit neemt echt steeds triestere vormen aan.
Denkt die pipo nou echt dat er ook maar iemand minder gaat onzin-biedingen gaat uitbrengen, of minder domme mails gaat versturen? Als ie zo'n attentionwhore is, waarom zet ie zichzelf dan niet gewoon te koop? Man, verkoop je zooi dan gewoon bij de handel of breng het naar de sloop als je d'r geen moeite voor wil doen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Hahahahaha, Kelso modus: BURN! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is column schrijver van een mannenblad volgens zijn advertentie... het gaat het hem dus om het schrijven en de reacties, niet om de auto's die hij misschien wel helemaal neit heeft.. of wel maar hij kon zicht niet inhouden reacties uit te lokken