![]() |
|
|||
|
|||
![]() nou wss is dat al o pgelost heb mss al een ander groepje :P
|
|
|||
|
|||
![]() 2 stickertjes binnen vandaag:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha ja toch, en beetje een ander forum promoten waar ik ook te vinden ben
![]() |
|
|||
|
|||
![]() inlasschermen zijn besteld.
ook boxen voor in het dashboard en voor de hoedenplank dragers besteld. heb ik eindelijk een beetje 'normaal' geluid in de auto. (heb al sinds ik de auto heb maar 1 boxje :lol: ) |
|
|||
|
|||
![]() nou het geluid uitje vw klonk wel vet hoor laatst:P
|
|
|||
|
|||
![]() 16 inch staal opgehaald voor de mk3 gisteren
het mk2 10 millionen project word waarschijnlijk gestopt, komt iets anders voor terug, volgende week meer info ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben benieuwt naar je verassing sebas wat het word :P
|
|
|||
|
|||
![]() even een auto erbij gekocht, de mk2 is ondanks al het geld wat er in zit nog steeds niet naar mijn wens, en ik denk dat het gewoon verstandig was om naar een auto te gaan kijken die wel de moeite waard zou zijn om dat geld in te stoppen.
het is een mk2 van '91 kleur is donkerblauw, wat voor precies weet ik nog niet. heeft natuurlijk wel wat aandachtspunten maar carrosserie is erg netjes en daar ging het eigenlijk ook om. motortje loopt ook wel goed is een KR 1.8 16v foto's: ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier nog even 3 crappy picca's voor de liefhebbers.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag een paar weken terug de vr6 staan in de parkeergarage van ROC, op de wielkasten na wel een net ding!
|
|
|||
|
|||
![]() thanks, kan kloppen ja ik volg daar avondschool voor eerste auto technicus
![]() |
|
|||
|
|||
![]() sebas waar hebje de bestuurders mat gelaten :P ? en zat er trouwens nog een slee in het dashboard?
|
|
|||
|
|||
![]() gaat de vr6 er nu uit:O? die nieuwe ziet er wel goed en leuk uit opzich! op de naafkapjes na..
|
|
||||
|
||||
![]() ben ik ook wel benieuwd naar?
die naafkapjes zijn cool,dat die voorste randen er zo belabberd uit zien stoort me meer...
|
|||
|
|||
![]() ja die wielen zijn echt zwaar beroerd, even kijken of er nog wat te redden valt
anders moeten ze helemaal opnieuw. michiel ik heb die mat weggehaald t stoorde me tijdens t rijden hij ligt achterin =p en hoe bedoel je slee? ik weet nog niet wat ik met de auto's ga doen vr6 eruit erin geen flauw idee :P |
|
|||
|
|||
![]() ik bedoel het frame waarje de radio in schuif zeg maar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kale banden voor?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() sebas gewoon je vr6 in bouwen en al je plannentjes uit voeren die je had met de 10 miljoen edition
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee heb geen radio frame gevonden.
banden zijn idd vrij kaal,rechts voor komen de vonken al vanaf ![]() zat nog een goeie gebruikte band bij de auto ben even bezig via me werk een identieke gebruikte er bij te regelen, heb liever nieuw maarja geld groeit me nog niet op de rug. michiel ik weet niet of ik dat wil, want dan moet de GTI hoger, en vind em wel best zo. en weet niet of ik afstand kan doen van de 10 millionen :$ |