![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er super uit zeg, alles zit lekker mooi en compact onder de kap. Tis niet zo'n zooitje zoals je wel eens ziet!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ontzettend leuk project, heerlijk knutselen!
Ik hou je topic in de gaten. |
|
|||
|
|||
![]() rijd ie al...zag em bij je thuis staan namelijk!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee helaas rijd ie nog niet ![]() Maar stap bij stap komt het steeds dichter bij ![]() Vande week heeft Johnny mooi de intercooler buizen gemaakt! Mooi van alu buis rond 50mm dus is dat ook maar weer klaar. Morgen verhuist de golf weer van plekje , zodat ik verder kan afmaken. Wat nu nog moet is Bedraading Remmen en koppeling ontluchten Rdw keuren En apk keuren Dus eind is BIJNA in zicht! Foto,s volgen nog wel ff . Gr Siep |
|
||||
|
||||
![]() He maat schiet op met dat ding
![]() Nee komt goed zal snel ff langs komen. Want heb ook nog een vraagje of je ietskan maken voor mij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja JONGUUUUU ik kan niet harder . Ja kom verd..... nou eens langs man ![]() JongU jij vraagt ik maak , je weet TOCH |
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaah er is weer nieuws mensen.
De tdi heeft vandaag voor het eerst gelopen ![]() ![]() Dus weer een stap verder ! Nu nog ff remmen ontlucht, en ff alles nalopen ![]() En dan gaan we de eerste proefrit maken. Zal morgen ff foto.s maken van onder de motorkap. Gr Siep |
|
|||
|
|||
![]() mooi wurk durk
pannekoeken lekker bij Bas ? |
|
||||
|
||||
![]() dan heeft u er nog lang over gedaan
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarover, het pannekoeken bakken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier weer wat foto,s van hoe die er nu bij staat!
En hoe de intercoolerbuizen zijn geworden. Vande week als ik tijd heb nog ff alles netes wegwerken, dus moet nu echt wel goed gaan komen ![]() Hoop aankomende zaterdag de eerste rit te maken ![]() En de pannekoeken waren heerlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat schiet wel op, vind het wel jammer dat je het blok niet een beetje heb gepoetst/ontroest voor dat je hem erin hebt gehangen.
Last edited by NeoGeniX : 05-12-2010 at 13:00. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk man, dat gaat vast lekker rijden!
Ga je hem ook nog omkeuren? |
|
||||
|
||||
![]() Erg gaaf
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
uiteraard gaat ie omkeuren. Was een benzine en nu een diesel! Lijkt me niet echt verstandig om daarmee te gaan rijden zonder geldig kenteken! Ziet er goed uit syb! Vet spul! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik had persoonlijk de ic buizen voorzien van een matzwart laagje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit,alleen idd jammer dat het blok zo roestig is....niet dat je er heel veel van ziet,maartoch.
en ik zou maar wel een hitteschild achter de turbo doen,net als een originele [g]td.... anders is je verse lakje zo verdwenen.
|
|||
|
|||
![]() remolie vind het ook niet echt fijn ben ik bang...
|
||||
|
||||
![]() ziet er al strak uit siep
wanneer kan ik mijn jetta brengen voor ombouw naar diesel ??? ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() nu nog eens een tdi kap met vw logo zoeken:P