![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals ik al zei:
ik wist niet dat eurosundays zon dergelijke meeting was. ik vind het juist een goed initiatief dat het er is. dus er is geen punt der discussie... |
|
||||
|
||||
![]() dus zeggen we ..... nog 7 nachtjes slapen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaa!! Ik heb er echt zin in, ik kan niet wachten!!
|
||||
|
||||
![]() Can not wait!
|
|
||||
|
||||
![]() hahaha
7 day's |
|
||||
|
||||
![]() Nu nog 6 nachtjes, ik heb er zin in, deze week nog enkele kleine dingen doen, en dan zijn we klaar voor Eurosunday 2011.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() hoop dat het weer meespeeld want er is niet veel goeds voorspeld
|
||||
|
||||
![]() afgelopen jaar--> ganse week regen
zondag=29° en iedereen verbrand Is afwachten |
|
||||
|
||||
![]() aanzwezig!!!
wel niet met men eigen golfje maar mee met een polo (45 dagen rijverbod ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog 5 nachtjes.
|
||||
|
||||
![]() Jullie rekenen wel positief .. ik denk dan.. nog 4 dagen werken.
Dat slapen vind ik nog niet zo erg, maar die tig werkuren.. pff ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Maar t weer is toch niet te voorspellen, zo heet als vorig jaar hoeft t ook weer niet te zijn, als t maar droog blijft dan ben ik al heel blij! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer.nl geeft nu aan 75% kans op regen 2mm maar wat is 2mm? Dat zijn dan in mijn ogen maar een paar druppels of zie ik dat verkeerd. En een beetje regen is toch ook niet zo erg, kom op dit weerhoud je er toch niet van, kan wel begrijpen dat er mensen zijn die niet in regen willen staan als het met bakken uit de lucht komt. Maar goed je doet er zo weinig aan.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Tjik Tsak volle bak
Regen of geen regen,we gaan er voor Zoals ik al zei in de jongens van Dubb in hun topic Charly's waren we ZEIKNAT,ganse dag stortbui,en de sfeer was super en 600 wagens Dus wat muggenpis houd de meeste niet tegen denk ik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tjik Tsak volle bak? Zeker ook vaak naar de volleybal gaan kijken? Hahahaha. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heb net de route nog eens bekeken,
We hebben 2 opties, over Maasmechelen of over Luik rijden. Over Luik (totaal ongeveer 85km) ben ik pas nog geweest, met name een flink stuk bij Luik is erg slecht. Dacht dat ik het onderstel er af en toe bijna onderuit reed. Gezien een groot aantal van ons echt plat ligt zonder air wordt je daar niet echt vrolijk van. Krijg je ook weer van die remtaferelen met uitwijken voor de gaten in de snelweg. Niet fijn dus ![]() Van de andere kant rij je hier wel bijna alleen maar snelweg en zijn alleen de laatste 10 minuten binnendoor. (wel zo handig met een lange colonne) Over Maasmechelen (totaal ongeveer 80km dus korter dan over Luik maar wel 12 minuten langere reistijd) Doorrijden tot aan knooppunt Lummen en dan omlaag via de 313 tot achter Hasselt, daar de snelweg af en de N80 op. Je rijdt dan toch een 30 minuten binnendoor, weliswaar voor een groot deel op die bekende dubbelbaans Belgische N wegen waar je 70-90 mag maar toch. Het stuk van Hasselt naar St Truiden is absoluut ok maar het laatste stuk ken ik ook niet. Ik persoonlijk rij het liefst met en grote boog om Luik heen met z'n f*cking gatenkaas ![]() Is er iemand bekend met deze routes of heeft misschien tips of suggesties welke van de 2 je het beste kunt nemen? Grtz H
Tief parken kann jeder, tief fahren ist die Kunst.... Member of Dub Stone Society Click here for : Dub Stone Photography Golf MK1 Audi TT MK1 Last edited by Opa : 10-05-2011 at 13:12. |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat je via luik het beste af gaat zijn
aangezien het 7 min rijden is vanaf de afslag landen op de e40 luik-brussel we brengen ook wegwijzers aan,dus dat helpt wel wat aan de andere kant hasselt-st truiden is mooie baan en dan st truiden landen ligt er ook niet slecht bij |
|
||||
|
||||
![]() Ok merci voor de snelle reply en de info,
Qua gemak ben ik het absoluut met je eens, over Luik is relatief makkelijk aanrijden voor een grote colonne. Tis alleen bij Luik op sommige stukken gruwelijk slecht rijden voor "buikschuivers". Als je voor goed asfalt kiest vermoed ik dat de route via Maasmechelen stukken beter is. We zullen eens kijken wat de rest er van vindt. Grtzz Henk
|
|||
|
|||
![]() ben 2 weken terug na St Truiden geweest via Hasselt en dat is goed te doen !
terug zijn we helemaal binnendoor gereden en dat was ook lekker relax want zo ben ik 2 jaar geleden met de kever geweest. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is maar wat je goeie weg vind ![]() Het stuk tussen Maasmekka en Lummen is alles behalve goed en wordt je als het ware door elkaar gerammeld. Over Luik moet je ter hoogte van afrit Voeren/Moelingen aan de brug het linkervak aanhouden, daar komt een ferme puist naar boven op het rechtervak!!