![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geboekt en we hebben er zin in!
|
|||
|
|||
![]() Wij hebben gelukkig nog een familie kamer kunnen krijgen met de kids
![]() Tot dan !
|
||||
|
||||
![]() vrijdag avond laat nog geboekt dus ik hoop dat alles goed is gegaan en dat we nog een kamer hebben kunnen bemachtigen. zou zonde zijn als we dit een jaar moeten overslaan
|
|
||||
|
||||
![]() kamertje gelukkig met me vrouwtje nog kunnen bemachtigen
dus dit jaar voor het eerst erbij
|
||||
|
||||
![]() Ook net geboekt hoop dat alles goed is gegaan ben niet zo een boekings type
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je een bevestiging hebt gehad dan zit het goed, anders even voor de zekerheid achteraan bellen.
Op dit moment zijn er weer volop 2 persoonskamers aan de boekingsite toegevoegd, sla je slag!
|
||||
|
||||
![]() Heb er 1
![]()
|
|||
|
|||
![]() Het hele MIVW gebeuren wordt elk jaar gekker en gekker!
![]() Wij zijn met de volledige crew present ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar was je vorig jaar dan ...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb nog n 3 persoonskamer kunnen boeken, heb er al zin in hoor!
|
||||
|
||||
![]() Zo nog eens kijken of er nog een kamer is voor ons 3tjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is best mogelijk hoor, er worden elke dag nog kamers aan ons arrangement toegevoegd, zorg er altijd voor dat het heel duidelijk is dat je voor MIVW Men in Volkswagen komt, dan weet je zeker dat je de korting krijgt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat heeft het ermee te maken waar ik was? Ik doelde op het hele feest er om heen zo al een half jaar van te voren.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja waar was je vorig jaar Bobby ![]() ![]() ![]() We gaan elkaar dit jaar zien & spreken op MIVW ![]() ![]() Word druk dit jaar schat ik zo in.ik kreeg ook mail van een bekende uit Tirol die dit jaar waarschijnlijk wil komen met een groepje ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tegen die tijd zal mijn hok wel klaar zijn, dus ik kom ook maar eens kijken!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ook net geboekt, word een leuk weekend
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn er ook nog een beetje Zeeuwen van de partij? misschien wel leuk om samen op te rijden of iets dergelijks... weer een mooie gelegenheid om even het roet weer uit de GTI te blazen!!
![]() Maar hoe werkt dat precies, is namelijk mn eerste meeting... kan je dan gewoon met je wagen daar het terrein op of hoe zit dat? Hoor t graag... En als vrouwlief niet meewilt dan kom ik waarschijnlijk met een collega van me in een dikke Audi RS2 uit 94!!!! of zn kever uit '67 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ok dan bedankt voor je reactie!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou ik denk dat er vast wel zeeuwen die kant op gaan anders kunde denk ook wel mee cruizen met de club waark bij zit :p