![]() |
|
||||
|
||||
![]() vorige week besteld voor 42-nog-wat. Werd er niet blij van.
Ik heb hem ook in back order. |
|
||||
|
||||
![]() ja alternatieve oplossing is steuntje lassen heb er 1 liggen maar omdat ik liever een orginele steun heb heb ik toch besloten om deze te bestelle.
Ik had een lijst uitgedraaid van mijn etka voor de onderdelen voor mn g60 , dus pakkingen en bende kwam ik uit op 490.53 incl btw. Binnen een jaar is het zo verhoogd dat het nu 555.05 ex btw is geworden daar gaat dan koring af en kwam dan op 525 incl op uit. brrrrr als wij in de bouw ook zo gaan verhogen dan heb je echt geen werk meer , dit is ook machtspositie hoor. |
|
||||
|
||||
![]() heb jij dan helemaal geen korting gehad dan.
Hmmm ben blij dat ik goed met de mensen bij mn dealer kan. Heb op het meeste 30 % alleen op die steun was 8% |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat heb je goed. Zit zelf in de aannemerij en goed gereedschap werkt sneller en is voor je zelf ook minder irritant als die joppie toppie zooi. hahah :P Maar ik ben zelf ook beetje gereedschaps geil hoor, en das met auto;s net zo. moet goed spul wezen en liefst beetje mooi ook. Pirelli is ook zo'n gereedschaps freak hahah of nie maatje... Maar ja hij kan allles voor inkoop halen kan ik het ook wel hahahha ( geintje hoor) |
|
||||
|
||||
![]() maar welke kabel heb jij dan gebruikt edward??? waarom kun je geen zelfstellende van een 1800 pakken dan.
Ik had in mijn vorige golf een 2 liter zitten daar had ik een zelfstellende kabel opgezet. eerst ff kijken of die wel gaat passen en anders een t4 kabel halen , die is ook best prijzig pffffffoeiiiiiiii |
|
||||
|
||||
![]() ik heb de koppeling bediening nog niet werkende. Mij werd geadviseerd om een T4 kabel te halen, is lang en dik genoeg.
als ik 42 eutje moet lappen heb ik geen porting gehad nee. Dat krijg ik wel als ik wat meer tegelijk haal enzo. Niet 1 dingetje |
|
||||
|
||||
![]() nou edward let me know als je het werkend heb.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Edward heb nieuws voor je??? Die baksteun die ik heb besteld ... en jij ook ..... Daar is een probleempje mee. Ron Huyzer met die ex groene typ2 vr6 ken je wel he... Nou die heeft er al 1 staan in backorder vanaf december vorig jaar. is dat KUT of niet . Wel de proijzen verhogen en niet leveren ahhaha. Hebben wij weer. |
|
||||
|
||||
![]() ja, wie kent die groen bak niet....dat terzijde.
Nou, lekker naatje idd maar Speed Equipment in Uithoorn heeft er laatst wel een bestelden gekregen ook. Ik zal ze morgen eens bellen, net als de dealert. Kan jij lassen? Waar kom je vandaan? |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom uit ede en lassen ja hoor.
Die groene bak is nu ander couleurtje. Hij heeft nu een verlaagde caddy 2 . Maar ik heb iets wat hij niet heeft hahah. |
|
||||
|
||||
![]() en dat is?
fix jij voor meneer melgers maar eens een mooi beugeltje voor op de steun! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb een steuntje liggen had hem al klaar |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja wie dicht bij het vuur zit (heb een hele toko vol met gereedschap)
|
||||
|
||||
![]() voor die steun ,loop eens bij een duitse vag dealer binnen ,vaak hebben hun wel dat soort spul voor het grijpen l;iggen
|
||||
|
||||
![]() mag niet in duitsland meer komen dus....
dan moet ik gelijk asiel in. hahahah. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toko nog wel vandaar dat de rekeningen zo heet pepeperd zijn hahahah. SAMBLAL BLIJ |
|
||||
|
||||
![]() kan hem niet meer vinden..het nr dan..
helaas
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je bedoelt van die waterpomp??? |
|
||||
|
||||
![]() yup