![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() yeah was in walibie sprinten op de beide weggetjes die 1 word niet meer gebruiktwas kloten erg rond,,, toen met die oranje 16 v webers ter plekke de bekleding dr uit geschroefdt en subaru imprezas dr uitgetrokken en ja idd dr ging nog een audi de sloot in de slicks waren te hard en werden niet warm van dat ding ,,,,
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn er ook met 2 Passats 3BG, en dan zien we wel of er wat leuke opkomst is. Wil ook niet vantevoren heel negatief gaan doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben als het weer het toelaat ook van de partij, anders laat ik de cabbie in de garage staan ;-)
|
|||
|
|||
![]() het weer is een beetje bagger
maar ja lekker terras verwarmertje mee voor in de tent en dan maar een zuip weekend van maken hopelijk geen modder poel
|
||||
|
||||
![]() we hebben hier nog steeds vier complete weekeind kaarten liggen wie heeft intresse???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het weer zit ze inderdaad niet mee nee, dat is altijd lastig voor een organisatie van een evenement. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hmmm ![]() kan me niet vereken kut ![]() ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() En is het wat ?
|
||||
|
||||
![]() Moet wel zeggen dat geen evenement zulk weer verdiend... Manman
![]() |