![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Jaa zeitie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha,
die jan-jelle heeft ook een automatisch bied-programma.. die denkt dat het E-bay is... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vroeger toen ik nog naar school ging gaf je iets wat je eigendom was aan met "mijn".
Tegenwoordig lees ik alleen maar "me", als in "me auto". Kan zijn dat dit nieuwe spelling is, het is ook alweer enige jaren geleden dat ik op school zat. Maar.... Ik vind die Golf niet echt wat, maar ach.. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() In sommige delen van NL doen ze dat al jaren.
In Groningen kreeg je tenminste degelijk basisonderwijs. ( ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat moeilijk allemaal zeg....
De een heeft dyslectie, de ander kan sommige woorden niet goed typen, de ander beheerst de Nederlandse taal niet goed... Laat ook die mensen gewoon in hun waarde, en reageer niet op dit soort dingen.....erg laag... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het probleem is juist dat het meestal niet aan een van de drie bovenstaande redenen ligt, maar juist "stoer" en "cool" is |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De laagste zullen de hoogste zijn!!! Ik reageer normaal gezien niet op dit soort topics, maar als we gaan vertellen dat we iedereen maar in zijn/haar waarde moeten laten, dan neem ik toch heel even de moeite om te reageren. ![]() Ik buig godverdomme niet voor mensen die onze mooie Nederlandsche taal willen verbasteren naar het msn niveau van de gemiddelde vmbo'er, nee je leert maar goed nederlands en als je dat niet kunt, zijn er genoeg hulpmiddelen om je te helpen (het woord zegt het al). Lukt het je dan nog niet om een fatsoenlijke advertentie te plaatsen, dan verdien je ook zulk commentaar. Maar ja dat is de hedendaagse nederlandse mentaliteit, je moet maar alles accepteren, begrip voor tonen, open voor staan, en doe je dat niet ben je narrow-minded, racistisch ofwel een PVV'er. Door die geweldige door links aangeprate mentaliteit gaat ons land naar de klote, dan kun je eenvoudige arbeider zijn, tattooages hebben, knuffelallochtoon zijn, petjes dragen of lelijke golfjes verkopen met unieke bumpers (combinatie hiervan ook mogelijk), dan nog zou je dit moeten lukken. Je moet hier geen begrip voor tonen, nee het is eenvoudige luiheid en klasseloosheid, op zijn boereluls even snel een advertentie typen, zonder ook maar 1 seconde na te denken of de advertentie nog eens over te lezen nadien geschreven. Achja de persoon die serieus geinteresseerd zal zijn in deze auto zal de fouten niet eens zien. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben het wel met je antwoord eens hoor, maar je ziet overal van dit soort topics.
Vandaar mijn reactie. Er zitten ook genoeg advertenties tussen waar die bovenste 3 redenen wel van kracht zijn, maar het wordt gelijk veroordeeld. Goed, laat ik me maar deels bij jouw standpunt en deels bij mijn standpunt houden om erger te voorkomen :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pardon? Volgens mij is er iets aan me voorbijgegaan of heb ik de memo gemist, maar zijn opleidingen en boeken verdwenen sinds ik "een paar jaar" geleden in de banken heb gezeten? Met 4 jaar (zonder kinderdagverblijf pas met 6 jaar) naar school, en in groep 4 (klas 6 als ik me niet vergis?) op je achtste leren lezen en schrijven. Veel kinderen kunnen dit vóór die leeftijd al, de anderen horen dit erna te leren en uiteindelijk te beheersen. Dat laatste blijkt bij steeds meer mensen de laatste tijd niet het geval te zijn. Geen kritiek op mensen die door welke medische en / of gezondheidsredenen dan ook niet in staat zijn dit te leren, zij hebben een ander excuus dan luiheid of onoplettendheid. Zij "kunnen" het daadwerkelijk niet, maar proberen het des te harder. Eens per ongeluk een lettertje fout typen, of een WW foutief vervoegen, ok. Maar complete zinnen verkrachten en woorden gebruiken op een manier anders dan oorspronkelijk bedoeld is, is in mijn ogen NIET ok. Beetje simpel om het op de buitenlanders af te schuiven, hoewel zij ook vaak te lui zijn de taal te leren en zelfs nu in de derde generatie gebrekkig Nederlands spreken, laat staan schrijven, als ze de taal überhaubt al enigszins beheersen. De jeugd kan er de afgelopen jaren ook aardig wat van. De 160 tekens per sms zijn er zo ingehamerd bij de jongeren die zelf hun prepaid of abonnementen moeten betalen, dat ze denken overal woorden te moeten afkorten en zinnen onleesbaar moeten maken om letters, tekens en tikken te sparen. Je pen leeft langer en je toestenbord slijt minder, maar daar is ook alles mee gezegd. Je doel van iets opschrijven, namelijk iets duidelijk maken, blijft meestal uit. De afgelopen tijd trek ik de kwaliteit waarop de volksvertegenwoordiging de functie van de volksvertegenwoordiging uitvoerd, namelijk het volk te vertegenwoordigen, steeds meer in twijfel. Maar als ik de reacties op het niet beheersen van de in ons land gesproken taal de laatste tijd bekijk, doet de regering precies wat het volk doet en wil: gedogen, alles en iedereen gedogen, behalve die paar Nederlanders die niet alles dat niet-Nederlands is gedogen. Mede als gevolg daarvan durft geen enkele normale Hollander zijn bek meer open te trekken. Maar ja... Laat 't petje maar schrijven, die creatie verkoopt ie toch niet. En doet ie dat toch, is de koper waarschijnlijk al op een niveau dat hij er ook niet veel armer en / of dommer van wordt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een kuttopic zeg......................
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tussen k*t en topic moet toch een koppelstreepje Rene ?? ![]() ![]() Nice topic dit, de waarheide mag gerust eens gezegd worden !!!!!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geloof ik een aardige discussie op gang gebracht, maar fijn om te lezen dat er veel meer mensen hetzelfde over denken.....
|
|
|||
|
|||
![]() ik denk da it kom dat het andere vorum of line is
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tja hagenezen... het verschil tussen kennen en kannen kunnen ze niet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, uniek is ie niet, maar volgens mij mis ik hier iets of de advertentie is veranderd...
|
||||
|
||||
![]() stond Golf 1, is idd veranderd
|
||||
|
||||
![]() Dit ding lijkt wel uitgebrand, en let eens op het plaatwerk rond de plek waar eerste de tank-opening zat:
http://www.speurders.nl/overzicht/a...rijs&q=golf+gti ![]()
|
||||
|
||||
![]() @breadfan
degene die deze golf heeft bewerkt heeft mijn wagen ook gedaan!!! niks dan ellende mee gehad met die braszak..(dennis toeback) de lasnaden kwamen door de lak heen.. slecht gelast en slecht afgewerkt.. nu is die van eigennaar verandert en die is erachter dat hem dit ook overkomen is.... ow ja en de voorschermen zitten vast gelast aan de wagen!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doodzonde! Niet zo zeer om een verknoeid Golfje, want zo zeldzaam zijn ze nog niet. Maar 't kost gewoon bakken geld om zo'n kneus aan je auto te laten werken, en nog meer om 't daarna weer in orde te laten brengen... ![]()