![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
12v scheepshoorn om boven die andere 4 trompetten uit te komen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() soms moet je wat voor de apk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geile mattigjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=MartinGT]
![]() Helemaal mijn smaak! Weet iemand wat dit voor een onderlip is? Ik dacht zelf iets van een Polo 6n? De plannen zijn er ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=MartinGT]
![]() [QUOTE] net de nieuwe vw scene gekocht en deze staat er toevallig ook in ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd heb ik ook gezien gr polo-power.
is een oud type met een nieuw type 2f neus/front er op.. dikke turbo inplaats van g-lader echt een dikke bak.
|
||||
|
||||
![]() Jah, en die velgen dan
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit noem ik "Best of both worlds". Vind persoonlijk de achterkant van de type2 mooier dan die van de 2f. Maar bij de neus is dat weer andersom. |
|
||||
|
||||
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik beide type's heel leuk vindt en een combinatie is uiteraard heel appart(lees: Mooi
![]() ![]() Als de velgen iets goedkoper waren geweest hadden deze onder mijn G40 gezeten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat nog een setje op MP ![]() http://www.marktplaats.nl/index.php...x100-steek.html |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Renault 5, heb ze op de Golf2 gehad
|
||||
|
||||
![]() Klopt inderdaad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() top polo dit.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bovenstaande hetzelfde als deze??
![]() Coole eigenaar btw, echte duitser ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind hem nog wel meevallen eerlijk gezegt, blokje daarentegen wel erg lekker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is indd dezelfde uit de jongere tijd.. coole bestuurder van 40plus..
onderstel van golf eronder gebouwd.. na hem zeggen heeft die nu rond de 370pk,s..(www.polotreff.de) |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ummm..hoezo te ziek voor woorden
![]() Levensgevaarlijk gewoon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb mijn stoute schoenen maar weer eens aangetrokken en in mei 2007 mijn 2e Polo G40 gekocht. 8 jaar geleden had ik mijn eerste Polo G40 maar die heb ik total loss gereden, en het bloed kruipt toch waar het niet stromen kan dus vandaar. Het is geen super-vette Polo maar ik wil hem desondanks toch plaatsen. ![]() ![]() De chromen G40 letter zijn verwijderd. Mijn bedoeling is om hem toch een beetje terug te brengen naar origineel. De embleemloze grille is al vervangen voor een originele met zwart VW embleem, maar nog zonder G40 logo. Zo ziet de originele grille er uit, helaas nog zonder G40 logo. ![]() ![]() Als iemand het G40 logo voor de grille en voor de achterkant heeft liggen stuur me maar een mailtje of pb. Achterop moet ook nog weer het PoloG40 logo komen en een ruitenwisser. En er komt weer rode striping over de bumpers. Eind juli komen er originele dempers en veren onder zodat hij wat meer comfort krijgt, de Polo word toch voor dagelijks verkeer (Almelo-Haaksbergen) gebruikt en standaard vind ik hem nog sportief en stug genoeg. Ik ben nog op zoek naar een originele tussendemper (uitlaatsysteem). En dit verlagingssetje, dempers en veren zijn vanaf eind juli te koop is waarschijnlijk 60/40. De afstand van het hart v/d velg tot onderkant wielkast is voor 26,5cm en achter 25,5cm (Door een MDF subwooferkast met 1 2x150watt woofer en versterker en 12 cd-wisselaar. Mijn Polo G40 is van juni 1991 en heeft ondertussen 201.700km op de teller staan. Last edited by TommyboY G40 : 16-06-2007 at 18:53. |
|
||||
|
||||
![]() Die eigenaar van die rode
![]() Die zwarte lijkt wel op die van mij ![]() ![]() Probeer Ruudsvwshop even voor dat grill-embleem ![]() |