![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat staat erg goed, bij beide auto's!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had ik al gezien ja, maar ik vind dit breed zat ... het valt nu (achter) al buiten de wielkast, ik wil probs met de blauwpetten voorkomen als het kan ![]() voor een 175/50-13 erop en dan denkik dat het perfect is! net NOG een rondje Oss gedaan, het plezier is weer terug, met de mk2 ging ik altijd voor de fun rond rijden, heb ik lang niet meer gedaan nu ik weer een fatsoenlijk lage auto heb, heb ik er opeens weer veel meer plezier in!!
|
||||
|
||||
![]() Kan je nog recht over drempels?
|
|
||||
|
||||
![]() uhm, sommige wel .. maar die dingen bij ons in de buurt, en als ik naar stijn enzo wil daar probeer ik het niet eens
|
||||
|
||||
![]() nog 2 van achter
![]() ![]() ![]() dikke billen 8)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]() Goede wiel keuze Misha, staat echt super !
|
|
||||
|
||||
![]() superstrak man ! mooie velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, bijna identiek nu
![]() Ik lig zo te zien alleen wel lager...en ik ga hem voor nog 2 cm lager schroeven. Hihi ![]() Lang leve de smallblocks. |
|
|||
|
|||
![]() mooie jetta.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zet m eerst maar eens op een vlakke weg ![]() bijna identiek is ook wat overdreven, alleen de wielen zijn gelijk .. thanks iedereen!
|
||||
|
||||
![]() Ja ik moet nog steeds een keertje fatsoenlijke foto's maken
![]() Maarre, tja, identiek niet, maar het zijn wel 2 redelijk lage Jetta's op 7&8J Classics ![]() Wel een vette bak! Ziet er een stuk beter uit als die van mij. |
|
||||
|
||||
![]() dat is waar, small-block scheelt wel veel denkik.. zeker gezien mijne ook noggis een automaat is
heb jij ook een kat of niet, dat beschermkapje komt bij mij namelijk wel erg laag .. cm'tje of 2/3
|
||||
|
||||
![]() Nope, laagste punt bij mij is nu de versnellingsbaksteun, en de draagarmen.
Middendemper is ondertussen al zodanig bijgeschraapt dat ik die niet meer raak ![]() Smallblock scheelt wel ja. |
|
|||
|
|||
![]() echt hele dikke shit!
|
|
||||
|
||||
![]() ik moet nog een keer een golf 1.1 kopen en die zo laag als kan gooien ...
die dingen kun je volgens mij smerig laag leggen en toch redelijk rijdbaar houden iemand nog ideeën voor de jetta, ik zat te denken aan witte knippers .. maar kweet het toch niet echt: ![]() ik vind oranje wel retro, past ook wel mooi bij de exterieurkleur, en die witte knippers zijn zo godvergeten duur ..
|
||||
|
||||
![]() Witte knippers zou ik persoonlijk niet doen, dan wordt ie te eentonig, dat oranje breekt het contrast nog een beetje.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die witte dingen ook geen meuk.
Zoals ze nu zijn staat 't prima.
|
||||
|
||||
![]() Wit is niet mooi.. bah
|
|
||||
|
||||
![]() omfg wat is ie dik zo misha, geweldig!!!
ik heb me banden inmiddels ook binnen, dus de wielen kunnen er binnekort onder ![]()