![]() |
|
||||
|
||||
![]() je bedoelt er tegenaan?
ja dat komen ze zeker, ik moet overal steken. maar ik denk dat ik em ff iets hoger ga zetten totdat ik mn schermen heb uit laten rollen. ik ben nou ff heel zuinig aant doen voor mn projectje dat op komst is, en stel die 75 euro voor het uitrollen dus ff uit. volgende week ga ik er waarschijnlijk mee beginnen, en dan verplaats ik dit topic ook maar naar de peojecten als het zover is.
|
||||
|
||||
![]() edit: oops vorige post niet gezien
![]() maar je hebt nog wat plannen dan gelukkig ![]()
Last edited by MauSeR35 : 04-09-2009 at 14:42. |
|
||||
|
||||
![]() Ja, hij ligt lekker laag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @gertjan: ik heb tenminste mijn baksteun nog
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik sta vast in de straat van me ouders nu.... De sletta ligt net zo laag. Ik kan de drempel aan het begin, en de drempel aan het eind van de straat niet meer over. Hahaha
|
||||
|
||||
![]() tsjah ik stond vanmiddag nog met mn voeten op een drempel bij school(met daar nog wat vloerbedekking en metaal tussen) maar ik kom toch tot nu toe altijd wel los.
|
||||
|
||||
![]() dit topic mag naar de watergekoelde projecten verplaatst worden aub.
ik heb gister een MK3 variant 1.9 tdi aangeschaft. hier ga ik het blok uit tillen en dan komt dat in mijn golf2 te hangen. hij word komende maand 25 dus word hij oldtimer en diesel. en goedkoper kan je niet rijden denk ik zo. daarbij gaat ie van 75pk naar 90. en ik denk dat ik die met de tijd nog wel ff ga kietelen.
|
||||
|
||||
![]() Vet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() what! cool
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf project, maar dat wist je al
![]()
|
||||
|
||||
![]() ben nu beetje het blok aant testen.
hij rookt echt als een malle. hier misschien mensen die wel verstand hebben van diesels ![]() ik ga er iig ff een aditief ingooien want hij heeft 4 maanden stil gestaan ofzo.
|
||||
|
||||
![]() wat voor kleur rookt ie?
|
||||
|
||||
![]() zwart. tis geen kvs iig.
heb er daarnet een scheutje aditief ingegooid, maar nog niet mee gereden. ik ga alleen geen tank vol gooien als ik em toch zo weer schors, dus vandaar dat ik er niet het hele busje in heb gegooid.
|
||||
|
||||
![]() IC-slangen niet lek? dat wil nog weleens het geval wezen.of de pomp is niet helemaal lekker afgesteld,zwarte rook kan bij zo'n blok 1000en1 oorzaken hebben...
|
||||
|
||||
![]() ik zal die ic slangen een controleren, bedankt voor de tip!
ik heb vanmiddag op mn werk het er nog met een garagist over gehad en die zei ook dat ik de pompafstellingen eerst eens moest checken. en een soort motorreiniger langs het luchtfilterhuis naar binnen moest spuiten als hij loopt. als ik echt pech heb zijn het volgens hem de olieschraapveren die om de zuigers zitten. maar kan eventueel nog wel een olieaditief genaamd: "stop smoke" proberen. dat gaat olieverbruik tegen schijnt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
olieverbruik>blauwe rook waterverbruik>witte rook brandstofmisbruik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een diesel hoort toch lekker zwart te roken?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja maar hoe denk je dat ze daar bij het rdw over denken?
ik moet hem straks omkeuren naar diesel he. heb je mij niet zien roken langs de rdm-campus?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij mag idd niet teveel roet geven,maar als het goed is rookt zo'n tdi bijna niet omdat de inspuiting geheel elektronisch geschied.rookt ie wel is er dus iets niet in de haak ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()