![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja altijd makkelijk, orginele 16v ook nog ![]() nee kleur is iets met een 7 erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eem wennen he, zag ik de witte cabrio vanmiddag in onstwedde staan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() yes, Gisteren is de golf gespoten, en staat nu in de schuur!!!!
opbouwen maaar ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() oke oke oke rustiggg ben bezig
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() We een lastig kleurtje om op foto te zetten, ik zal hem morgen even buiten zetten en betere fotos maken, in de schuur is ook niks
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor! als nieuw
![]() losse delen ook al klaar trouwens?
|
||||
|
||||
![]() spatborden zijn klaar, de rest zit in de primer.
vind jammer dat hij gedeelte waar dashboard overkomt niet mee gespoten heeft, maarja je kunt niet alles hebben ![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit.
|
|||
|
|||
![]() Wordt wel een erg strak ding zeg
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() binnenkort beginnen met bodem in de epoxy spuiten, daarna steenslag coating erover, en daarna een lak laag marsrood erover, netzoals in de binnenschermen
![]()
|
||||
|
||||
![]() He Gerrit,
Wat een kleurtje he !!!! Je kunt net zoveel foto's maken als je wil, ze schijnen allemaal rose op !! Heb trouwens vanmiddag nog even met Eric gesproken over die dashboard-delen. Het was hem al even weer doorgeschoten, en mij ook eigenlijk. Hij wil dit weekend nog even langskomen bij mij en neemt de delen dan mee. Misschien dat we ze gelijk wel ff langsbrengen. Eric belt je dan wel ff !!! Groeten LRR
|
||||
|
||||
![]() hahah, kan gebeuren, maakt niet uit dashboard hoeft er nog niet in
![]() kijk maar even, komt wel goed. het is een hele mooie kleur in het echt, maar goed op de foto krijgen is lastig, daarom twijfelde ik ook of ik deze kleur moest nemen ![]() dus binnenkort even een meetingtje houden? haha
|
||||
|
||||
![]() Vandaag had ik een mooi dagje vrij, en ben ik mooi bezig gegaan met de bodem en de wielkasten te behandelen.
1, alles klaal gemaakt, ( wat een *** werk ) 2, ontvetten met thinner 3, alles in de primer gezet 4, toen alle naden weer kitten 5, en toen alles in de anti steenslag totale kosten: hierbij een paar fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() achteraan is uiteraard ook gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() zier er erg goed uit.
Ik zie ook dat je geen half werk doet. maar wat is is die witte rand aan de binne kant voor dat je het zward heb gemaakt?
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, dat is carrosserie kit, voor tussen de naden enz.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zie je immers toch niet?? wel heel mooi geworden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tegen de tijd dat wij beide de auto's klaar hebben hoop ik weer in Onstwedde te wonen. Ben al een beetje aan het rondkijken naar een huis met grotere schuur
![]() Maar een fotoshoot gaat zeker goedkomen !!! Eric had het afgelopen weekend te druk denk ik, maar ik hou die dashboarddelen voor je in de gaten !!! Komt goed !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() haha, eric had ook al een mailtje gestuurd.
ach, komt allemaal goed, dash komt er toch eerst niet in. 1 van de laaste dingen ![]() komt dat wel goed 2 rooie gti tjes in onstwedde... ![]() zullen ze leuk vinden ![]() kon je de plek van je ouders maar overnemen, leuk stee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dat zou ook niet gek zijn !! Maar we hebben wat anders op het oog. Mocht dit serieus worden dan hou ik je op de hoogte.. Als we dan op zondagmorgen richting een meeting gaan zullen er wel mensen zijn die ons wat minder lief aankijken ![]() ![]()