![]() |
|
||||
|
||||
![]() Veel werk verricht, wordt goed aangepakt zo te zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, nu moet het maar eens echt goed gebeuren na een mislukte poging in 2007 om de auto netjes te krijgen gaan we nu voor goud naja goud doe maar oranje ![]() ![]() eind januari moet hij terug zijn van de spuiter en heb ik nog 3 maanden om em op te bouwen dus alle hens aan dek tot die tijd. gr roy
|
||||
|
||||
![]() Wat een werk
![]() respect ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je, maar het ergste is achter de rug nu ![]() Stralen......lassen.....spuiten en opbouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar wat ik mij afvraag? heb je wel eens gehoord van de tnt? je rijd de halve wereld rond voor remmerij en greepjes terwijl die voor 12euri samen in huis liggen,scheelt je een sloot benzine wat je voor je projekt kan gebruiken
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neem aan dat je nog nooit opgelicht bent?! Dan heb je geluk gehad, ikzelf heb het al 2 keer mee gemaakt dat ik dingen betaal en er nix voor heb dus ik ga mijn spullen gewoon halen als ik het risico te groot vindt en in die tijd reed ik nog diesel dus viel wel mee met de brandstofkosten ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zeer goede aanpak
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo gaat helemaal goed komen roy je pakt het goed aan zodat je straks wel een keer helemaal klaar bent zo het zien das wel fijn anders blijf je je altijd ergeren kost wel wat meer maar dan heb je ook wat en ben je in 1 keer klaar
gr uit brabant |
|
||||
|
||||
![]() thnx, het is idd veel werk en moet ook veel vervangen worden, wel allemaal klein spul maar moet toch wel ff gebeuren voor me eigen gemoedsrust
![]() Voor het einde van de maand gaat ie naar de straler en doen we ff een retourtje duitsland voor een SLS Kit ![]() Komende maanden zullen er weer nieuwe update's komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() wa blijft het toch een g60 dan
|
|
||||
|
||||
![]() Zo maar weer een keer een update hier, helaas is de planning weer veranderd
![]() ![]() omdat ik komend jaar ga trouwen en dat natuurlijk weer veel duurder uitvalt dan ik eerst voor ogen had zal ik de mk1 langer de tijd moeten geven om alles gedaan te krijgen. Carrosserie ben ik nu zelf aan begonnen met me verfbrander en plamuurmesje voor alle kit gebruik ik messing borsteltjes, verwijderd wel de kit maar niet de epoxy lak ![]() Zoek de verschillen ![]() ![]() ![]() Denk dat als alle lak eraf is dat het aardig wat kilo's zal schelen, man man man wat kom ik veel lak en plamuur tegen op de mk1 ![]() ![]() ![]() Wielkast nagelopen met messing borstel.... ![]() ![]() Tot nu toe de plek waar de meeste lak en plamuur opzit echt niet normaal ![]() ![]() ![]() ![]() Om een idee te geven hoe dik..... ![]() ![]() Komende week ga ik verder met het dak en achterscherm ![]() ondertussen ligt de 1.8L G60 ook al uit elkaar maar moet daar de foto's nog van uploaden zal ze dan ook meteen hier plaatsen.
|
||||
|
||||
![]() hoeveel verschillende keure kom ik wel niet tege op die foto's
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() de t&ring,hoeveel kleuren is die al geweest?
![]()
|
||||
|
||||
![]() de motorruimte gewoon zo houde in al die kleurtjes
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Zo laten.
Dikke set wielen d'r onder, plat op z'n bek, VR6 erin en gaat met die kleurplaat! ![]()
|
||||
|
||||
![]() het was in een vroeg verleden een harlekijn mk1
![]() ![]() De kleuren die ik tegenkwam...... -rood -paars (ook op papier) -geel -roze -blauw -zwart en natuurlijk de laatste kleuren -bruin en champagne @breadfan...... daarvoor moet je bij me moat zijn die is begonnen aan een vr6 turbo...... ik blijf trouw aan mijn G60 al negen jaar en die liefde zal nooit meer overgaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() O dan ken ik die Golf wel...is jaren geleden van een klasgenoot geweest...die jongen was werkzaam bij HG trading...
Kocht de GTI als rode idd (met Clipper/Quartetset)..toen donker paars overgespoten,zonder de bumpers te demonteren...maand of 2 later was hij dat zalm/rose van de Polo 6N....daarna baby blauw...wie weet mis ik nog een kleur tussen door...maar echt...wat een hok was dat ![]() Gelukkig pak jij het beter aan nu dan hij het deed...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou daar heb ik em ook gekocht (hans) was een vriend van me met nadruk op was maar goed das een ander verhaal. Ik vond het ook best raar dat de lak op sommige plekken losliet en zacht bleef. Nu na nader onderzoek kom ik erachter dat de enige lak die goed gespoten is en dus ook langer blijft zitten dat dat de rode lak is de rest van de kleuren steek je er zo af met een verfbrander en mesje. Oja chris... kocht de mk1 g60 zonder dikke bumperset destijds zaten er chrome op met daaronder gti bbs-en die ik later vervangen heb door ronal turbo's zonder inscripsie. zal een poging doen om een foto te vinden zoals ie toen 9 jaar geleden was.
|
||||
|
||||
![]() Ben echt een leek wat betrefd foto's bewerken en shit
maar dit is de enige foto die ik heb op me pc wie kan em uitvergroten en herplaatsen?? iig het gele golfje mk1 op de eerste rij naast de mk2 diesel van mark van zandvoort. foto is van hofstade jaar 2002 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan is het dezelfde ja...hij kocht hem in 1997-1998 ofzo...toen heeft hij mijn 1.8 16V gekocht om in te bouwen,toen ik overging op een G60.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |