![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Nieuwegein geweest voor omkeuring van 1300benz naar 1600Turbodiesel in m'n 1982 passat coupe!
Alles was prima, 26 euro afgetikt (nieuw tarief ![]() ![]() nu wachten op papiertjes
|
||||
|
||||
![]() Nou hij staat op rdw hoor (HN09DK)
Wel leuk dat mn gewicht van 888kg naar 1007kg is gegaan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand al eens in Elsloo geweest?
|
|||
|
|||
![]() Kan je over elsloo wel melden dat het vriendelijke mensen zijn die bereid zijn je te helpen als je een vraag hebt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen problemen gehad in Elsloo toen ik mijn Golf ging importeren met tegelijkertijd de keuring motorwijziging. Dat was in Sept. 08. Wel van tevoren duidelijk overlegd met hun wat hun eisen waren, en me daar netjes aan gehouden bij de ombouw.
Binnenkort eens het Elsloo van 2010 testen als de TDI erin ligt.
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed.
Ik moet er ook naar toe voor een TDI ombouw. Ik weet alleen niet of ik het voor mei klaar heb.
|
||||
|
||||
![]() Ja ik ben benieuwd of de regels in Mei weer gaan veranderen... Anders moet ik hem namelijk voor oostenrijk even op keuring duwen.
|
||||
|
||||
![]() ik ook...heb nog zat te doen maar wel haalbaar hoop ik...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand enig idee wat er precies gaat veranderen?
|
||||
|
||||
![]() Zal een mk1 G60 een probleem gaan worden als je er verders nix van hebt aangezien ik em zo met blok erin al heb gekocht want voordat ik em had zijn er meerdere eigenaren geweest
![]() Heb em destijds bij een garage gekocht en hij staat natuurlijk niet op kenteken, hoewel ik dat zelf natuurlijk wel wil. Iemand adviezen voor mij?! groeten, roy Ps, ga 1 mei echt niet halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() 't Is misschien een optie een sloper te kopen, puur voor het chassisnummer...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn er ook andere opties?! heb niet echt de ruimte om een sloper te kopen, is het via de motorcode niet uit te zoeken waar het blok vandaan komt?! Enigste wat ik weet is dat mijn mk1 uit het noorden van het land kwam....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zit er geen kenteken op dan of staat de g60 motor er niet op ?? |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag voor de 2e keer met de cabrio in Venlo geweest, goedgekeurd
![]() 3 weken geleden ook met een golf 2 geweest, ook goedgekeurd. Maar wel helemaal nagekeken, alle lampjes, het de kilometerteller, echt alles is nagekeken en uit elkaar gehaald. Dit terwijl het allemaal origineel spul was. Was een beetje een zeikerd, is er bijna 2 uur mee bezig geweest. Was een jonge kerel, moest zichzelf volgens mij nog bewijzen. Oja, ik heb een originele golf mk1 turbodiesel motor in de cabrio gebouwd. Deze heb ik uit een golf mk2 sloper getrokken!! was een vervanger omdat de vorige motor was overleden. Hiervan stond niets op de papieren of whatsoever. En de rdw vroeg er niet eens naar. Naar mijn ervaring is het dus mogelijk om de papieren van een andere sloper te gebruiken als de sloper waar de motor uit komt. Bij mij was het zelfs zo dat een soortgelijke motor als op de papieren voldoende was ![]() Ik heb een soort van tijdelijk kenteken meegekregen, het ontvangstbewijs. kan ik daarmee alvast mijn apk gaan regelen? Is het alleen voor de show, of wat kan ik hier mee?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 Last edited by ScareMercy : 21-01-2010 at 18:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb de mk1 nu al 9 jaar en het G60 blok heeft er altijd al in gezeten maar na de ervaring van een vriend van mij wil ik em nu ook op kenteken G60 hebben aangezien ik neit wil meemaken dat ze de auto in beslag nemen of zoiets geks. Wil gewoon zeker weten dat ik straks niet voor verrassingen kom te staan als ik em om wil laten keuren.
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het eigenlijk met het aantal kw's op het kenteken? Nemen ze de originele kw's over van de auto waar het blok uitkomt? Als een blok getuned is hebben ze dan een testbank?
|
||||
|
||||
![]() Dan moet je zelf een uitdraai meenemen dacht ik.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik had ook geen papieren van mijn blok ik wist alleen maar dat het een 1h motorblok was uit een rally ik ben in nieuwegein geweest http://volksforum.com/forum/showthr...81&page=4&pp=20 Last edited by caddywim : 23-01-2010 at 15:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk dat steld me enigzins al meer gerust als er nu nog eens een stuk of 5 man zijn die het zo ook gedaan hebben ben ik helemaal tevree ![]() Weet ondertussen al iemand wat er per 1 mei gaat veranderen in de wetgeving??? Anders ben ik nog genoodzaakt eerst de auto om te keuren voordat ik em weer ga strippen en dergelijke ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier in de wandelgangen gehoord dat het per 1 feb veranderd gaat worden. weet niet of dit waar is, maar dan ben ik zelf ook te laat met me omkeuren..
![]()