![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maar ik weet wel iets leuks om te openen show je wagen hier met alle info erbij incl de prijs die je heb gegeven en de prijs die je er nu voor wil hebben en dan gaan we daar over discussieren.
Last edited by pascal mk1 : 09-04-2010 at 22:33. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had het enkel over Hazet in Ochten die de motor van de auto van Stijn naar de grasmaaierhemel hebben geholpen. Dat de prijs van deze auto te hoog is lijkt me logisch. Telkens weer wordt de auto doorgestoten naar een nieuwe eigenaar, telkens wordt ie ouder en worden er meer km's op de teller gezet, en telkens komt er weer een paar duizend op de verkoopprijs d'r bij. En zeg nou eerlijk, je koopt zo'n 20vt niet om er rustig aan mee te cruisen, dan kocht je wel een goedkope 1.3 Jetta... hoewel die ook 3000 euro kosten, altijd! Dus er zal bij jou en bij alle 42 vorige eigenaren zo nu en dan eens het gas flink zijn doorgetrapt, wat de waarde van de auto ook niet meteen ten goede doet. ![]() Het ging dus totaal niet over jou, je auto of je advertentie, maar omdat je je zo lekker aangevallen voelde en gelijk tekeer gaat als een malle, reageer ik er maar effe op. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn er klaar mee.
|