![]() |
|
|||
|
|||
![]() het is weer feest. Vanmorgen de doppen voor de velgen geschuurd. Net even gespoten en in de zon gelegd. Daarna tijd voor een boterhammetje. Kom ik buiten doppen weg????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sodeju dat is toch wel echt een tegenvaller:o hopen dat je ze nog netjes kunt maken voor zondag
|
|
||||
|
||||
![]() Velgen staan er netjes op!
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Voor euro sundays nog wat veranderingen aan de auto gedaan.
-nieuwe schroefset erop -zomerwielen -andere grill en samen met tczl(daimy) de auto eens goed gepoetst. andere grill i.p.v. helemaal meegspoten nu gewoon zwart met een zwart logo. ![]() En de zomerwielen na wat ellende er toch op. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit man
![]() alleen nog even je roestige kentekenplaatje vervangen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie kar
![]() edit,thijs is me net voor zie ik...
|
||||
|
||||
![]() Zonde dat ie weggaat Dave!
Kom maar ff omlopen als je ergens foto's wilt gaan maken ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hem bij Eurosunday gezien.. wat een dikke wagen is dat... echt zonde dat die weg gaat ja :P
|
|
|||
|
|||
![]() allemaal bedankt voor het commentaar. Jeukt weer voor wat anders en iets rappers. Ik heb al een mooie opvolger gevonden.
|
|
||||
|
||||
![]() Kom maar op met die foto's
![]() De mogelijke vervanger zag er netjes uit ![]()
|
|||
|
|||
![]() en hier zijn de vaarwel foto's...... ja vaarwel als die verkocht is
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ja het zijn echt zwarte wielen ![]() ![]() en voor de haters we moeten met deze droogte rutig aan doen met water dus hij is niet gepoetst en het nummerplaatje heb ik een extra roest behandeling gegeven ![]() jammer en ook weer niet dat die weg gaat. Voor iemand anders misschien een leuk project om af te maken. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit zo met die velgen!
![]() Ben benieuwd wat ervoor in de plaats komt maar dat zal ik wel snel genoeg zien denk ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() als je maar vaak genoeg door de straat rijd zie je hem vanzelf
![]() stel ik hou de auto en bouw er een andere motor in. Wat heb ik dan verder nodig om hem zo in te bouwen? Motor/bak/kabelboom en ecu? Komt hier nog meer bij kijken? Het gaat dan om een golf 3 2.0 gti motor. Last edited by VWJYI : 04-06-2011 at 16:27. |
|
|||
|
|||
![]() Contactslot met sleutels ivm startblokkering?
|
|
|||
|
|||
![]() startblokkering heb je alleen bij de latere types. Ik ben aan het kijken voor een 2e, omdat je die oudere gti's al voor niet al teveel geld kunt kopen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We komen wel een weekendje helpen ![]() Heb de motortakel hier mocht je deze nodig hebben!
|
||||
|
||||
![]() Leuk, zo'n amerikaan! Heb nog wel een variant voor onderdelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor een vr of een abf gaan Dave... Een 2.0 8v blijft ook behelpen
![]()
|
|||
|
|||
![]() beter een v6 of r32 pakken, startblokering kan je zo eruit laten schijven.
|
|
|||
|
|||
![]() hoppa even uit de mottenballen halen. de golf is al een tijdje geleden naar een ander forumlid vertrokken. Toen op zoek naar een vervanger. Liefst weer een us maar dan wat meer opties. Een aantal golfjes bekenen maar allemaal echt slecht. Toen kwam ik deze tegen. Op zich heel netjes op een gaatje in een dorpel na.
![]() ![]() ![]() Plannen? Eerst wat achterstallig onderhoud verhelpen. Komend seizoen andere wielen.(ruilen tegen deze zwarte, liggen dan in de garage als de winterwielen erop komen) Goed poetsen/polijsten interieur fixen |