![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal er ff een fotooje van schieten edward en dan als je hem wil hebben stuur ik hem wel op.
|
|
||||
|
||||
![]() dat zou heel erg mooi zijn, ik ga geen maanden wachten op zo een bak steun, dit zou een goede oplossing zijn
|
|
||||
|
||||
![]() ja dat is het zeker
|
|
||||
|
||||
![]() morgen gaat einderlijk mijn spul weg.
Kan ik einderlijk aan het opbouwen gaan. En kan ik einderlijk die o zo snelle gti eruit lepelen hahah. hier komt ie in dan. Last edited by vwbullit : 09-03-2005 at 21:47. |
|
||||
|
||||
![]() mooi man
|
||||
|
||||
![]() het belangrijkste is dat ze kijken hoe de zuigertjes zijn.
Onderblok wil ik gewoon perfect hebben alles gebalanceerde e.d . iemand intresse in een gti 8v 134 pk op de bank pf motor. deze gaat er dus uit straks wanneer hij helemaal goed loopt dan ga ik deze motor verkopen. Ga niet nog meer bewaren. ow ganz geil jahhhh |
|
||||
|
||||
![]() fuck it inpro shit
![]() waar laat je alles doen eigenlijk ,bij the boys in soesterberg?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee nix fuck it zometeen kleine achterlichtjes. Kijk jij maar naar je eigen creatie straks hahahah. yep in soesterberg ja. |
|
||||
|
||||
![]() mijn kreatie ,hmzzzzzzzzz welke ?????????????,de bergcup,de two tone ,de blauwe .of junior??????
|
||||
|
||||
![]() [off topic]
hoe gaat het eigenlijk heten serge?? Weber of Solex? hhahahahahaha [/off topic]
|
||||
|
||||
![]() henk weber solex polo de 19de hahahha en pot natuurlijk
|
|
||||
|
||||
![]() zat eerder te denken aan gescheurdkapotje
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo spul weg gebracht.
Kunnen de jongens hun gang gaan. Ow ow ow kan niet wachten dat ik hem op kan bouwen. Ik zit er over te denken omdat ik toch kies om hem op te boren naar 1900 eerst de glader te laten reviseren. En als hij ingereden is terug gaan om te tunen. Of hebben jullie daar een ander visie over??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
O JAAAA JOH. hmmmmm moet je die rubbers ook maar niet flowen. Ben je weer te ver gegaan zeker hahah. |
|
||||
|
||||
![]() die golf glimt goed!!
|
||||
|
||||
![]() ja ja. moet ook. is net een flits straks als ie voorbij schiet.
KOM TIE DAN HE of nie pirelli Wil hem onder de kap spuiten als blokje overgezet gaat worden. En de achterbumer ander op zetten omdat dit een immi is. De lijsten worden strak gemaakt en meegespoten in kleur. Verder doe ik er nu nog niet veel aan ja de motor overbouwen dat dan weer wel. Ow ja niet te vergeten mn voorscherm met t4 luchtsleuven. |
|
||||
|
||||
![]() hge bennie straks slalom wedstrijdje als mijn cup klaar is
![]() zonder gekheid ,denk wel dat het een strak golfie gaat worden
|
||||
|
||||
![]() nee slalomen doe ik niettegen je berg cup .
En het moet ook weer een strak gebakje wordenhoor. PS MELg60 heb je je mail niet gezien over die verstuivers. |
|
||||
|
||||
![]() nou nieuws over het blokje.
Onderblok is dusdanig versleten dat het minimaal 2de overmaat word. Kop word bewerkt met grotere kleppen. Het word dus een 1900 nu is mijn vraag wat is de optimale compressieverhouding???? want onderblok zal ook worden gevlakt krukas was is goede staat verder word alles gebalanceerd en uitgewogen. foto,s volgen. En p.s past een sschrick nokkenas van 276 graden in een g60?? of is het te licht?? wie o wie laat eerst de glader reviseren en flowen. En wanneer ik hem ingereden heb dan zal de chip en poulie erop komen. Alleen de nokkenas gaat er in samen met de gereviseerde g lader. Ow wat zal dat lekker rijden zijn straks zeg mmmmmmmmmm Kan ik mijn vriend met de leon ![]() ![]() ![]() Last edited by vwbullit : 17-03-2005 at 22:05. |
|
||||
|
||||
![]() kan de kop ook statisch laten meken ...hydro spul eruit en mechanisch erin..kan je boven de 280 graad erin steken.. 298 is een mooie nokstok dan..met grotere kleppen..
inlaat ook ff laten flowen.. 1900 sls onderblok nog steeds geen optie? chipje bij jeroen.. andere injectoren..andere intercooler.. klaar