![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een en een is twee ![]() het was weer top in groenlo ![]() ![]() meet groenlo 2012 ben er bij ![]()
|
|||
|
|||
![]() hahaha je bedoeld samenzwering op straat
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() en de lampen er in. ![]() was weer gezellig zondag bedankt vw vrienden wat is het leven zo een feest. ![]() ![]()
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... ![]() ![]() Last edited by jopie gti 6 : 17-10-2011 at 17:06. |
|
||||
|
||||
![]() Ding moet minimaal 5cm lager
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hele dikke auto met hele dikke wielen! Gewoon lager schroeven ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Lager en wielen verder na buiten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heerlijke set velgen mag indd wel wat verder naar buiten..
met een wat voller bandje zou dit ook heerlijk tot zijn recht komen zonder te zaken vind ik ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Velgen staan heel mooi johan
![]() ![]() En idd even een normaal bandje erom, Dit is helemaal niks zo. ![]() En dat WOB logo even van het zijscherm, Hij is zonder ook wel veel waard hoor ![]() ![]() Last edited by Domi : 18-10-2011 at 20:45. |
|
|||
|
|||
![]() Dik :P
Met die banden ben ikk het ook eens , ook niet echt mijn stijl zo. Keep up the good work ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad eerst fatsoenlijke banden erom lepelen. Deze fietsbanden lijkt geen pan...
|
||||
|
||||
![]() stuk beter dan de eerste donkere hart velgen.. setje nothelle als wintervelgen zullen deze auto ook niet misstaan( tuurlijk weet ik dat de wagen niet buiten komt met zout en pekel)
|
||||
|
||||
![]() Lykt net 15" zo vind ik. Staat wel erg netjes maar iets meer band zou mooier staan.
|
|||
|
|||
![]() Banden komen zker niet tot hun recht op deze auto.
Voor de rest is er niks mis met de banden bij mij stond het goed ! ![]() Maar voor deze hoogte gewoon 195 er om heen doen en even paar spacers aanmeten ![]()
|
|||
|
|||
![]() staat goed johan! als je eventueel andere bandjes er om heen gaat doen.... heb ik eventueel wel belang bij deze bandjes
![]() Last edited by joost89 : 19-10-2011 at 19:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Auto's kun je niet met elkaar vergelijken idd Jacky. dat is appels met peren vergelijken ![]() Jou MkII ligt ook even wat lager dan die van mij ![]() Ik wil er nog ''normaal'' mee kunnen rijden,dus er komt 195-45-16 omheen volgende week ![]() Banden is niks mis mee,zeg maar gerust NIEUW! Spacer komen er ook onder denk ik,alleen wat voor spacertjes had jij er onder? en Joost,voor een goeie prijs kun je deze banden overnemen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Was dat met airride ?
Of gewoon de muziek hard aan bij elke drempel zodat je niks kan horen met het geschaap van de onderzijde :P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedoel je die van mij ? Nee dat was niet met air.. En nee ook geen harde muziek want dat zit niet in de auto. Tja het is laag maar dat vind ik mooi de ene niet de andere wel ![]() En tuurlijk schraapt die weleens maar dat hoort er nu eenmaal bij. Elke keer aan het einde van het seizoen rijdt ik em op mijn werk in de tectijlruimte en dan maak ik de onder kant weer mooi nieuw zwart ![]() Das het voordeel als je alles bij de hand hebt. Johan ik heb de spacers nog liggen die er tussen zaten. Van het merk H&R heb ik ze dus ook goed spul je mag ze overnemen van me als je dat wilt. Zijn nog in nieuwstaat net zoals al het andere wat je van mij hebt gekocht.
|
||||
|
||||
![]() zo maandag nieuwe banden voor de bbs rs.
![]() dunlop sp9000 195x45x16. ![]() nu nog een paar spacers. ![]()