![]() |
|
||||
|
||||
![]() heerlijk dikke wagen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() @vdwal: dankje!!
Vandaag al 2 tegenslagen. 1 snelheidswijzer doet niks meer. Dus kabel of sensor stuk En als 2e de cae shifter heeft al een mankement! En dat voor een shifter van een dikke €1000!!! F*ck da! ![]() Het ringetje die de kabel tegenhoud om hem in zijn achteruit te zetten is al los. Iemand een idee van een soort metaal lijm? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zou er iig niet zelf aan gaan lopen knutselen
|
|||
|
|||
![]() Ik heb daar 2k lijm voor.
PM me even je adres dan stuur ik je wat op. Mvg, Pim Bonne Dub-Detail Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb gemaild naar cae, maarja, hoe lang gaat dat duren voor ze er iets aan kunnen doen? Zal het evrn afwachten. @dub-detail: bedankt! U heeft pm |
|
||||
|
||||
![]() Dezelfde avond nog een mail terug gekregen van cae. Ze willen dat ik de toren opstuur op hun kosten en willen het maken. Dus super service wel!
Maar heb vriendelijk bedankt en ga het zelf dien, anders ben ik de toren wrs zeker een maand kwijt. Pim kan me helpen met een speciale lijm dus ik ga dat eerst proberen! |
|
||||
|
||||
![]() Leuke vorderingen Jelle, jammer van de schakeltoren, maar dat komt zeker en vast wel goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De mk1 moet ook eindelijk eens een detail beurt krijgen. Maarja das de finishing touch! |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er strak uit zeg.
De Golf 4 waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Ziet er namelijk uit als een ex wagen van een maat van me. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nederland, was de wagen van danny zaten bij hem rode recaro's in |
|
|||
|
|||
![]() Ok nee dan is het niet de auto van mijn maat.
Zat namelijk te twijfelen over het kenteken |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Zo, de middenconsole ook terug geplaatst. Wel een stuk moeten afzagen voor de toren. Mijn stuurtje zit er na veel geklooi ook in! ![]() Geluidsinstallatie ook terug erin! ![]() De schakeltoren heb ik ook in orde gekregen voorlopig. Loctite 648 ertussen en de ring er lichtjes op geprest. |
|
||||
|
||||
![]() Weer enkele stapjes vooruit!
Buitekant staat bijna origineel. Gti onderspoiler ![]() Gti wielbogen en ik had me voorgenomen hem niet te verlagen tot de air eronder zat maarja, kon het me niet laten. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice hoor erg mooie mk1
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ubergeil!! :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Even een stapje terug...
Gisteren gerammer/gekraakt ontdenkt aan de versnellingsbak. Speling op het diff. Deze moet er dus terug uit en voor een 3e keer open gedaan worden. Die klote versnellingsbak heeft al veel energie gekost! Hopelijk komt alles goed voor worthersee want dat blijft nog steeds het plan... |
|
||||
|
||||
![]() Ai.. das niet best!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() word steeds mooier hier, heel goed idee
![]() |