![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vangt de koppakking of de kop die 1mm op wat de zuigers dan boven het onderblok uitsteken?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() als het goed is vangt de pakking die op johan,en anders heb je een serieus probleem ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tja als je er zo mee zit misschien moet je dan niet meer op forums meelezen
Of gewoon je er niets van aan trekken, of zoals ik nog een keer lezen en bedenken dat de A naast de S zit op het toetsenbord en dus als er dua staat zal er wel dus bedoelt worden. Kleine moeite om even na te denken als je wilt begrijpen wat er geschreven is. Ik snap best dat het soms echt slecht gesteld is met de taal op dit forum, maar ik heb een dislectische vriendin, geloof me het kan nog veel erger! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had een nymfomane vriendin,kwam niet eens meer aan lezen toe...... zullen we weer on-topic gaan?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Klopt johan koppakking is in std ingedrukt vorm 1.6/1.7mm dik. Stalen (race) koppakking kun je in principe in elke gewenste dikte krijgen. En dat zonder typfouten ik leer snel zeker....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ik heb van Gerben ook al eens de opmerking gehad of ik niet 1 biertje teveel gedronken had ivm mn spelfouten. maar het valt niet mee na een avond nsleutelen en dan daarna met mn dikke jatten onder t vet nog ff een topic vol te tikken op zo'n kleine klote mobiel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen probleem Maurits ik had het niet eens gezien in eerste instantie begreep prima wat je bedoelde en daar gaat mij het om ![]() Ik zie me eigen tekst ook nog wel eens terug als ik het op de telefoon gedaan heb. En dan heb je idd nog wel eens dat je met je dikke vingers mis zit. Gewoon blijven doen liever dat je zo reageert dan niet ![]() Vanmiddag nog 2 zo goed als nieuwe 1,5J randjes opgehaald ![]() Maatje van me zit in Japan en neemt nog een setje dopjes mee ![]() Kan je niet die RM's gewoon zelf in elkaar zetten moeten die echt uit geklokt of zo iets worden. Zou toch zeggen dat die rand geen kant op kan om dat hij gecentreerd zit om het hart ???? Naadje af kitten lijkt me ook niet al te moeilijk Nou heb ik alles om er toch zeker van te zijn dat hij gaat starten accu is opgeladen ![]() Voor de zekerheid en tegen het advies in vanmiddag nog een startmotor gehaald just in case ![]() Jammer dat die oude vent morgen op zijn boot aan komt dit gaat me wat tijd kosten maar goed geduld is een schone zaak. ![]() ![]() Hoe krijg je het beste die oude kit weg ?????? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je hebt pakking oplosser in een spuitbusje.
Dat werkt echt goed op vloeibare pakking. Misschien een poging waard om te kijken of het op kit werkt.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel eens kit verwijder raar gebruikt op een glazen over ruitje ging ook prima.
Maar hoe dit zich vertaald op de randen ???? Maar neem jouw idee zeker mee ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoi Peter
Voor de kit te verwijderen heb je in veel bouwwinkels kit verwijderaars deze Zitten gewoon in een spuitbus Veel succes Mvg nick |
|
||||
|
||||
![]() Ik had toen zo'n flesje vloeibaar wat je er dik opsmeerde en dan even moest laten in trekken en dan met zo'n plastic schrapertje kon het het er af halen/schrapen
![]() Hoe staat het er eigenlijk voor Nick kan die al weer de bank op ?
|
||||
|
||||
![]() Ik zat nog ff te denken peter;
Misschien zeg ik nu iets volkomen nutteloos maar die keren dat je m op contact gehad hebt en er brandstof door de carbs lopen, is het ook mogelijk dat er (veel) brandstof de motor is ingelopen doordat de carb overstroomd en er een inlaatklep nog (gedeeltelijk) open stond en dat er nu zoveel brandstof in zit dat hij er niet door wil met starten? |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik zou morgen als hij niet start is laten horen hoe de retour loopt je hoort het gewoon terug de tank inlopen zit maar 4 liter in de tank dus dat hoor je goed.
En als ik het goed begrepen heb gaat de motorfiets carburateur benzine geven door middel van het vacuüm wat optreedt. Dus als ik de sleutel om draait en niet door start hoor je dus letterlijk de benzine terug de tank in lopen. Ik heb zelf nog precies de gedachte anders om gehad loopt er niet te veel weg ![]() Maar ik neem morgen alles mee om door te testen als dit nog nodig blijkt te zijn Johan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ok
![]() ik heb nl. 0 ervaring met zon setup maar ik vind het erg interessant. Ben benieuwd waar het probleem ligt straks. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Peter
Ja hij kan nu weer terug naar de bank Alleen ik denk dat Ruud/ tovami op vakantie is Zal volgende week eens bellen Wat rottig zeg met die carbs hoop dat je het probleem snel hebt opgelost Je zou anders ook eens kunnen bellen naar een motorzaak een goede monteer kan je misschien wel helpen Mvg nick |
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat het aan de carbs ligt maar meer aan mij
![]() Maak me niet druk volgend jaar als de vogeltjes weer gaan fluiten wil ik naar buiten met de MK1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heeft gelopen alleen bij de 2e poging toen ik de ontsteking wat verder draaide klapte de
zekering er uit. O ja probleem was de startmotor maar ook de benzine aanvoer heb nu de retour met een griptang dicht geknepen.
|
||||
|
||||
![]() Super!
Denk dat je met een Hardi pomp speciaal voor carbs beter af bent, die hebben een ingebouwde drukregelaar ![]() Of natuurlijk een aparte drukregelaar in je huidige setup ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Zo ver ik altijd geweten had ,had deze pomp dat ook met mijn
oude blok reed ik ook zonder retour met deze pomp ![]()