![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zei ik toch dat het wel een leuk shot was. Haha ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker man! bedankt
![]() na de verloren onderdorpel kort na de start op de terugreis aan de bereiderszijde en het zoeken nog een stuk samen met peter (style hier) de reserve set opgediept en begonnen.. onderdorpel vervangen, en meteen de 2 G60 voorschermen gewisseld de bestuurderskant miste een heel onderste deel en de 2 korte lipjes waren van beide kapot ![]() planning is VW fanatics dit weekend
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]() Staat er weer netjes bij John !!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() bedankt!
![]() en nog een sfeer foto's vanop volksdub ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:23. |
|
||||
|
||||
![]() Oh die hand van jou
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dat viel mij ook gelijk op
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geef je geen ongelijk
|
||||
|
||||
![]() mooie actie, Volgens mij was de andere dame jaloers
![]()
|
||||
|
||||
![]() zoo even een mini update hier
![]() volgende week donderdag een jaartje ouder en vanaf dan ook heerlijk 2,5 week vakantie aantal puntjes die moeten gebeuren bumper steuntje fixen, dynamo wisselen/ reviseren en wss weer zwart spuiten ik hoop nog even iets aan de uitlaat bevestiging te kunnen doen deze bonkt nu behoorlijk me zelf alvast een klein verjaardag cadeau gedaan voor de mooie en minder mooie tijden met de golf ![]() maar iets waar ik altijd met plezier naar terug kijk ![]() mn sleutel 1:1 op de onderarm enkelt de sleutelcode AH naar mn eigen initiale CJ aangepast ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 30-03-2016 at 20:51. |
|
||||
|
||||
![]() Nice altijd een blue print bij je
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel gaaf idd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx guys! ik vind het een mooi iets
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Nice !
|
||||
|
||||
![]() cool!!
ik loop al een tijdje met precies hetzelfde idee. alleen niet op mn onderarm. ziet er super uit!
|
||||
|
||||
![]() ![]() meen na 45 a 50 minuten dat hij zij van zooo klaaar, maar door de voetbal woensdag had hij geen verdere klanten meer. dus heb nog een half uurtje langer gelegen, met een super resultaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() vrij rustig hier,
vooral gewoon is na al het gezeur al flink wat kilometers van het ding aan het genieten ![]() ![]() ![]() plannen zijn er dan igg wel alweer genoeg eind dit seizoen zal de auto voor een langere tijd de schuur in verdwijnen en uit elkaar gaan.. ik wil een nieuw vers goed blok gaan opbouwen en daarnaast nu ook weer een deftige bak, het liefst met een 6de versnelling voor het betere snelweg gecruise direct daar aanvast of gecombineerd word de carroserie aangepakt de roestplekken rond de ruiten etc golf zal niet eerder buiten komen dan dat ik zelf ook tevreden ben.. De Glader, zal zijn plaats plaats behouden. hier heb ik heel erg over getwijfeld en nog steeds wel een beetje maargoed dat is toch stiekem wel een soort verslaving ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() me behoorlijk zitten vervelen vannochtend
en wat doe je dan, tjaa maar is een flimpje in elkaar bakken deze week nog is een toertje doen en dan zal die weer op stalg aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk gedaan en wat een geluid nice nice !
|
|||
|
|||
![]() Gave bak, zoiets zoek ik nu ook nog
![]() |