![]() |
|
||||
|
||||
![]() blok hangt goed aan het gas..beetje KRish...heeft weinig moeite met de auto en de grote wielen...mensen zullen zich wel rot schrikken als je volle damp langsvliegt ..net een Leopard tank zowat
mocht je jezelf vervelen ,binnenkort kun je nog iemand helpen met zo'n motor in een Edition leggen...jij weet wel wie... |
|
||||
|
||||
![]() Soms indd best verbaasde gezichten!
Leuk om te zien en soms eens een duim te krijgen Jaa die ken ik zeker! Ik ga het zelfde proces weer in Deze winter op naar een respray vers blok opbouw etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nog een laatste weekje heerlijk vakantie en vandaag goed weer,
Canon eens tevoorschijn getoverd en wat laatste foto's gemaakt.. na deze week zal die wel weer lang de schorsing in gaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() voorlopig maar is voor een jaartje in de schorsing..
plannen maken en rustig aan beginnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus je schroefset paste niet...... mooi zuur.....
Past die wel op een passat variant van 2008 (2.0 tdi) ![]() Zit in je verkeerde topic zie ik net ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou het je niet durven vertellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk om te zien dat je ook nog een tomos hebt haha :P
Bij mij staat er ook nog een Vespa ciao in.
|
||||
|
||||
![]() maar is rustig aan wat gaan beginnen met demonteren dan zeker..
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 18-10-2014 at 20:49. |
|
||||
|
||||
![]() Je moet toch ergens beginnen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo is dat! Als de verbouwing thuis erop zit
Heb ik weer wat ruimte en kan ik de binnenzijde ook weer kaal maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag ook maar eens aan de voorkant begonnen
en de compact camera opgediept.. wil wel beetje deftige foto's hebben om bij te houden vanaf nu ![]() rondom de lijsten etc eraf, jeep modus gezet, snel een leuke bestelling doen! als het mee zit komt er een volledige G60 lijsten pakket in de verkoop voor de geintresseerde ![]() daarnaast ook besloten dat het toch echt mooi een 16vG60 gaat blijven ik krijg een grijns op m'n smoel elke keer als ik de kap open, daar komt mooi geen turbo oid in ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 18-10-2014 at 20:51. |
|
||||
|
||||
![]() +1 op g-lader en +2 op 16v
![]() succes met de voortzetting van je project! |
|
||||
|
||||
![]() mooi project en dikke plannen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat ben jij van plan pik als je de lijsten in de verkoop zet??,een dikke racer ervan maken?
![]() Ik zie nu pas dat ik reageer via mijn zoon zijn forumnaam daar moet ik nog wel ff aan wennen dat ie daar al mee bezig is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dunne bumpers heb ik best een tijd overwogen, maar hoort niet bij een auto uit 90.
dus dat word het toch niet, een dikke racer ook niet direct. maar voor de toekomst wil ik hem er wel wat van mee gaan geven! na dat de auto weer af is van zijn huidige werken ik twijfel erg om de motorruimte nog en keer mee te pakken, en de stoorpuntjes daarin aan te pakken die ik nog heb! dus de CAE shifter wil ik er alvorens dan wel al in hebben wat betreft het G60 pakket, deze is als het mee zit straks volledig dubbel ik heb al een NOS set G60 lijsten, en een 16v lip en wil er 2 sets NOS dorpels en een NOS set G60 lijsten bij bestellen. dan kan er een volledige gebruikte G60 set de verkoop in en hou ik zelf nog een set dorpes en voorbogen op reserve ![]()
|
|||
|
|||
![]() Maak je er een gt3 kloon van,achterbank eruit half kooitje en twee dikke kuipjes
|
|
||||
|
||||
![]() die plannen zweven er dus wel een beetje door heen, maar dan gewoon met de achterbank
maargoed dat is allemaal leuk als de auto weer is klaar is met het huidige wat ik wil doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo, nu de keuken thuis vorm begint te krijgen en alle spullen die ik zelf zou plaasten
de schuur weer uit zijn vandaag is wat ruimte gemaakt en wat verder te klooien Golfje weer onder het hoesje vandaan getoverd klaar om verder uit elkaar te gaan ![]() ![]() door wat verkeerd inlezen is het te bestellen spul iets gewijzigd maar er zijn alvast een eerste kleine lading voor verse opbouw spulletjes onderweg ![]()
|
||||
|
||||
![]() valt me enigszins nog mee..zo slecht lijkt hij niet..let wel op dorpelranden en de voorste kriksteunen...
die steunen zijn niet meer voorradig |