![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gelukkig loop ik al 3 maand werkloos bij huis ![]() Ben wel druk bezig om als zzper weer terug de bouw in te gaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat er in Limburg vrijwel geen fatsoenlijke auto's te koop zijn, je moet er altijd een pokke eind voor rijden.
edit: en als je een pokke eind rijd is het meestal ook nog niks |
|
||||
|
||||
![]() Dat zelfde heb ik hier in Friesland, kan het niet een auto kopen. de laatste kwam uit Vlissingen
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Meeste auto's zijn sowieso omgeving randstad maar dat is telkens een tripje van 200km heen en 200km terug. Vaak niet de moeite waard omdat bij vrijwel elke 2de hands auto nooit volledig de waarheid word verteld.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
duitser invoeren misschien?!, vaak meer opties erop dan hier en beter onderhouden dan hier en ook nog eens goedkoper dan hier
|
||||
|
||||
![]() Zou een optie kunnen zijn maar daar moet je ook vaak ver voor rijden. Ik hou mobile.de ook wel in de gaten. Mijn duits ist aber sehr schlecht!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das ist ja schade, weil deutschland ist ja nicht so weit fahren vur dich wie Rotterdam oder Amsterdam ![]() Tsja mijn duits is ook niet alles meer wat het geweest is ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een privé bericht krijgen met alleen deze tekst:
''Jammer dat je aan de andere kant van nl woont!'' Stuur dan helemaal niets... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was dat op Valentijnsdag? Dan krijgt zo'n zinnetje ineens een heel andere betekenis... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, gelukkig niet! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb al drie auto's uit Friesland gehaald. En een uit Zwolle.
|
||||
|
||||
![]() Een niet nader te noemen forum [AHUM] waar velgen in alle maten behalve 14" te koop staan, tótdat ik na een hoop gezoek eindelijk van die dingen heb kunnen bemachtigen, want dán worden er ineens elke week een paar sets aangeboden. Oh well...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik één op Ameland ![]() Er is geen regel voor, maar omdat wij altijd naar iets aparts zoeken moet je daar wel eens verder voor rijden dan een doorsnee golf ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() dat er mensen zijn die hier zoveel spul te koop hebben en alles in een apparte tread dat als ze alles zouden uppen dat de eerste 10 pagina's al gevuld zijn , gooi dan alles van golf 1 , golf 2 bijmekaar
|
|
||||
|
||||
![]() Dat was mij ook opgevallen !! 's morgens volksforum openen en 5 pagina's doorbladeren met bijna uitsluitend advertenties.
Is er geen mogelijkheid om dat uit te kunnen zetten ??
|
||||
|
||||
![]() Daar is maar 1 remedie voor:
Al die dikke projecten vaker voorzien van updates en dan vooral met foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo net de nieuwe Truckstar uit de bus gehaald ,blader ik die snel even door en wat ziet mijn verbazing (not) alweer een stuk over Peter van den Bosch uit erp met zijn buitenlandse chauffeurs die voor een prikke diensten voor hem doen.
Nou ben ik geen chauffeur (maar is iets wat ik wel heel graag wil doen) maar aangezien hier op het forum menig trucker aanwezig is denk ik dat hier wel meer zijn die zich eraan ergeren dat buitenlanders hun brood inpikken, en daar komt nog boven op dat er nu ook al buitenlandse bedrijven fillipijnen naar europa laten komen omdat die nog goedkoperzijn en minder drinken. Nou vraag ik me af wat zo'n rally truck van van den Bosch wel niet kost , en hoeveel banen moesten daar opgeoffert worden omdat te bekostigen. over de ruggen van van onze nederlandse chauffeurs die thuis ook vaak meer dan 1 montje moeten vullen. nu snap ik de buitenlanders ook wel, als ik meer kon verdienen (aardig meer) dan in mijn huidige land dat dded ik ook mijn best voor mijn gezin. maar dan ging ik me in het BUITENLAND wel wat meer gedragen ![]() Last edited by ewcaddymk1 : 23-03-2013 at 09:57. |
|
||||
|
||||
![]() Tsja.dat gebeurt niet alleen bij v/d Bosch hoor..
Jan de Rijk..Jan de Rooij...Rijnart..noem maar op..bijna allemaal zowat.. er is een nieuwe wet van kracht dat een buitenlandse chauffeur net zoveel hoort te verdienen als een nederlander..ook dezelfde papieren moet hebben etc..evt z'n Hdr..oeps dat kost wat... MAAR..,dan open je toch gewoon een vestiging in Polen-Bulgarije ofzo neem wat vrachtwagens mee over ,kenteken van daar erop en klaar.. Nu is het geen hollandse firma meer..kun je eventueel nog wat personenauto's op buitenlands kenteken zetten en hier rondrijden zonder wegenbelasting...zolang je er mee kunt aantonen dat het woon-werkverkeer is..geen probleem.. en ergens kun je het zo'n chauffeur zelf niet eens kwalijk nemen ..het zijn de kapitaalkrachtigen die er een godsvermogen aan verdienen hiero...vandaar dat er vooralsnog geen einde aankomt.. de bonden ,het UWV ,iedereen weet het..maar doet er niks aan.. zolang er nog veel te veel mensen zijn met veeel te veel geld dat verdient word over de rug van de gewone man zal dat niet veranderen kijk maar naar de verkiezingen -> VVD de grootste..de partij van het kapitaal de trend om lager opgeleiden en oudere mensen op de werkvloer eruit te werken zal blijven doorzetten ..de telefoon opnemen in het nederlands en klanten te woord staan word nu al alleen nog maar door hoger opgeleiden gedaan of mensen die het geluk hebben hun tijd uit te zitten.. de rest kan gewoon naar huis de WW in en later de bijstand..eventueel verplicht soliciteren op werk wat er niet meer is...en anders zijn huis opvreten ... maar dat mag je niet zeggen en/of denken...dat is alleen maar 'negatief,naar of vervelend'... |
|
||||
|
||||
![]() Niks vervelend of negatief, het is de realiteit jammer genoeg.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik wordt pas goed ziek van me zelf
![]() 2 weken geleden een setje adapters bestelt bij http://www.epytec.de/shopping_cart....oducts_id/1811/. Gisteren nog niks binnen toch maar eens een mailtje sturen hoe het zit met de verzending. Vandaag geen antwoord begin al een beetje geïrriteerd te worden kijk ik bij de verzend gegevens ,verkeerd huis nr op gegeven laat het altijd op de zaak bezorgen daar is tenminste altijd iemand hoef ik het tenminste niet 6 huizen verder op op te halen. Maar nu ligt het waarschijnlijk bij de buurman op de zaak ![]() ![]() ![]() ![]() Kan niet wachten om weer te gaan werken morgen ![]()