![]() |
|
|||
|
|||
![]() jawel het was toch een mooie mkII
groetjes M |
|
||||
|
||||
![]() wel dik, maar beetje apart van de smalle achterbumper en de g60 voorbumper
|
||||
|
||||
![]() Raar gestyled ding.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja idd, vind ik ook. Vooral die dikke voorbumper en dunne achterbumper... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is in de racerij ook wel vaker gedaan. Geen achterbumper bespaarde nog net wat meer gewicht, maar met de eerste de beste klap was je bolide krom. 'n Smalle bumper was dan vaak de beste keus.
|
||||
|
||||
![]() Is het dakrek met surfplank ook uit de racerij afkomstig?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij was hij onderweg naar een switch van dikke naar dunne bumpers.
Ik vind de dunne bumpers wel mooi staan icm de kleur en de wielen (foto 1)!
|
|||
|
|||
![]() niet duidelijk wat ie wil, gecleaned of oldskool.
|
|
|||
|
|||
![]() ja ik had op de 1ste foto de achter bumper gecleaned,de kapje voor aan u trekoog te kunnen dicht gemaakt
![]() der mee dat er een smalle en een dikke op zit mer der zijn ook fotokes met smakke en met dakrekje en met dikke bumpers ![]() http://<br /> http://img452.images...nieuw002zj9.jpg groetjes m Last edited by mk1 GTi cabrio : 11-02-2009 at 14:06. |
|
||||
|
||||
![]() Wat die bovenstaanden ook kletsen, vriendelijke Belg, maar die achterklep is echt meesterlijk gemaakt!
|
|
|||
|
|||
![]() Persoonlijk vind ik hem toffer met smalle bumpers.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of er Recaro's van zijn geweest weet ik niet, maar gewone VW-kuipen in ieder geval in bepaalde uitvoeringen van de amerikaanse GTI 16V (met rode bies op de deurpanelen en dashboard - zo eentje met een beschermingsbalk ter hoogte van je knieën) en als ik me niet vergis ook de 16V en G60 bij ons. Vraag me alleen niet naar de jaartallen. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi interieurtje, leuk die armsteun ook.. alleen nog een zwarte mat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Last edited by Road Boss : 12-02-2009 at 13:20. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wagenwerks vorig jaar? Die tweede, de rode mk2, lijkt wel heel erg veel op eentje die er toen was.
|
||||
|
||||
![]() H2O International 2008
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3x raden wie er dit jaar in het DCI huis te vinden is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |