![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit lijkt me wel heel schuin voor een benzinemotor? Maar goed alles kan tegenwoordig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor je oliepomp lijkt me dit ook niet echt bevordelijk, of is deze standaard al wat meer gedraait bij dit soort blokken?
|
||||
|
||||
![]() hey krukab
bij mij zit de startmotor aan de kant van de motor, en valt met de neus in de ronde uitsparing van t bakhuis (bovenste foto aan de linkerkant) op die manier gebruik ik voor die motor ook de orginele startmotor op de orginele plaats!! groeten patrick |
|
||||
|
||||
![]() Weet nog een Zuidafrika koppelhuis en toebehoren voor een 5 cilinder aan een T3 bak te bevestigen. Prijs 199 euro volgens mij. Bel Marc eens, is niet zo ver voor je: www.mobylhome.nl
|
|
||||
|
||||
![]() dat koppelhuis ga ik zaterdag op halen.
bedankt voor de info. Last edited by ruud's fridolin : 26-02-2007 at 22:20. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey, dit is mijn bus, ik heb er ondertussen +/- 1000km mee gereden en het werkt prima. er zit een kopp.huis van een diesel op, dus ook de startmotor van een diesel. waarom zou een diesel wel zo schuin kunnen hangen en een benzine niet???? Marco: de olie pomp en het carter zijn ook van een diesel, die zijn gemaakt voor deze schuinte. Gr. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 02-11-2005 at 14:01. |
|
||||
|
||||
![]() hey fahrvergnugen
gaat dat dan goed met de vulling van je carb., of heb je dat ook veranderd mischien..?? wel heel apart dat ie zo ook goed lopen wil..! had ik niet verwacht eerlijk gezegd... groeten patrick |
|
||||
|
||||
![]() Ben vandaag weggeweest voor de ombouwset voor de 5 cilinder,
maar die komt niet uit. Blijkbaar heeft een 5 cilinder een ander bouten patroon dan een 20v turbo. We gaan nu toch maar een adapter maken om alles passend te krijgen. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 21-12-2006 at 18:39. |