![]() |
|
|||
|
|||
![]() super foto's Herm !!
dank je wel voor de foto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt goed mannen!
Heb zelfs de link in je repost al gefixt ![]() Nog een weekje genieten en France en dan weer vole bak eraan thuis, dus ook de foto's in het juiste album ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toffe golf hoor, stond er perfect bij zo net voor de rij. Heb er nog een op de flickr-set staan. Kun je in HiRes downloaden van flickr. Of stuur me even een mailtje dan stuur ik ze je na mijn vakantie even toe. Met of zonder logo ![]() Gr Herm
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er komt er bij ons thuis iig 1 op de muur, Ester approved ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De shoot die gewonnen kon worden door 1 van de campinggasten op VolksDub 2013, is gewonnen door Laurens Metternich. Hieronder een klein voorproefje uit de hele serie. Laurens gefeliciteerd met het winnen van de shoot!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Van harte gefeliciteerd!
Ik ben erg benieuwd naar de foto's.. Deze ziet er al heeel vet uit!
|
||||
|
||||
![]() Prachtige scirocco
|
|
||||
|
||||
![]() Toch maar eens afgemaakt en gisteren dan eindelijk mijn Volksdub 2013 fotoboek binnengekregen.
Ben zelf erg blij met het resultaat. ![]() ![]() ![]() ![]() Maat: 25x20cm landscape Papier: premium lustre Kaft: harde kaft en een bedrukte dust sleeve cover. Zelf te bestellen als hardcopy of als .pdf downloaden via: Volksdub 2013 fotoboek Just Herm | Blurb .
|
||||
|
||||
![]() mooi boek herm! en een foto gespot
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |