![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooi kleurtje en ook grondig bezig zo te zien
|
||||
|
||||
![]() Het intrieur vordert gestaag. De bekleding is weer ingelijmd, dashboard zit in de auto en de achterbank heeft ook weer plaats genomen.
De elektra ligt aan de ook netjes achter het dashboard. De scirocco is verwend met een automatische antenne. Ik heb voor een automatische antenne gekozen omdat ik een schakelaar nodig had om alle plaatsen voor schakelaars is het dashboard op te vullen. Ik had 4 plaatsen, 2 knoppen (alarmlichten en achterruitverwarming) en 1 vulplaatje. Door te kiezen voor automatische antenne kon ik een derde schakelaar plaatsen. De bekleding, aangezien Jolene geen opties heeft (de benzinedop met slot even niet meegerekend) is de bekleding er simpel, rubber matten met daarop kokosmatten en de zijranden bekleed met tapijt. ![]() Eindelijk een mooi dashboard in de auto, ik ben half nederland door geweest om een net exemplaar te vinden, veel mooie verhalen en slechte dashboards verder toch een mooi gevonden. Een enorme verbetering Zo was het ![]() Zo is het ![]() ![]() De voorruit zit weer in de auto en hier en daar zijn wat kleinigheden gemonteerd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens aan andries dat gaat lekker
![]()
|
|||
|
|||
![]() erg mooi project !!!!
maare vind je nieuwe dashboard wel erg kaal zonder al die metertjes ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Helemaal geweldig
hou ons op de hoogte van de vorderingen |
|
||||
|
||||
![]() super, orgineel heeft toch ook wel weer wat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Even het topic maar weer eens uit het stof trekken, een tijd niet al te druk geweest met het project, maar het staat inmiddels alweer aardig op de rit.
De kop, geheel nagekeken, alleen de klepgeleiders hadden beginnende slijtage verschijnselen en zijn vervangen: ![]() Het blok met nieuwe lagerschalen op de krukas en de drijfstangen, cilinders zijn nagemeten en enkel gehoond om de nieuwe zuigerveren in te laten lopen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De motorruimte begint er weer op te lijken, de kabelboom
ligt er na wat gepuzzel nu goed in. De hoofdremcilinder en bekrachtiger zijn ook weer op hun plek beland. Er is een nieuwe ATE hoofdremcilinder gemonteerd, ik had voorheen wat remproblemen met de wagen (tegen eigen wil door rood zeilen wegens geen remdruk) de oude remcilinder was gaar en roesterig. ![]() ![]() ![]() Er zijn een aantal onderdelen verzonken en geel gepassiveerd, zoals het motorkapslot en het "motorkapomhooghoudstokje". ![]() De bumpers hangen ook weer, de bumpersteunen zijn gepoedercoat net als een partij andere delen. (aan deze foto's kunnen géén conclusies mbt de velgkeuze getrokken worden :roll: ) ![]() Vandaag de carburateur van buiten en van binnen schoongemaakt, deze stond ook alweer een ruimte tijd vuil te happen. Voor ![]() Na ![]() Voor de rest zijn er ook weer wat kleine onderdelen gemonteerd en geprepareerd. Last edited by Vossie : 10-10-2007 at 20:39. |
|
||||
|
||||
![]() Met het neusje in de lucht, en het blokje eronder rijden
![]() Blokje eronder, neusje wat naar beneden en de "spanbandjes" (pologordels, ik wist dat die auto nog ergens goed voor was) erom ![]() Hijsen, sturen, kijken, weer hijsen, kijken, sturen het moge duidelijk zijn ![]() ![]() Blok hangt weer in de wagen, t wordt nog weleens wat :P |
|
||||
|
||||
![]() Man wat mooi!
|
||||
|
||||
![]() netjes! mooi kleppendekseltje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wordt echt een mooie Scirocco!
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes man! supermooie rocco! leuk om dit topic te volgen, ben nu zelf ook met een 76'er bezig. zal ook nog eens op zoek naar een niet gescheurde dash. ik hou je topic in de gaten, succes!
|
||||
|
||||
![]() Leuk, weer nieuws in dit topic. Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
![]() Deze week de aandrijfassen, fuseehuizen remmen en dergelijke gemonteerd.
Na vandaag de remmen ontlucht te hebben het apparaat maar eens naar buiten gerold en de stoflaag met wat perslucht vaarwel gezegd. Het torretje: ![]() ![]() De stand van zaken zover: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wouw, mooi man! Je zou bijna bang worden om er weer mee te gaan rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste post,
sindsdien veel "onzichtbare" klusjes gedaan, en de motor weer laten draaien (wat een fijn geluid na 2 jaar). Ook alle elektrisch werkt weer naar behoren, het interieur is weer aanwezig. Op de kleine afwerkklusjes na is het net een echte auto Het motortje, beetje slechte foto ![]() Het interieur ![]() ![]() ![]() Vorige weekend even een rondje om de schuur gereden ![]() ![]() ![]() de rest van de winter zullen de losse eindjes afgewerkt worden |
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad super! Prachtig geworden, en wat een fijne auto is zon Scirocco 1 toch.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank, de sierstripjes die je van de sloop hebt gehaald kwamen nog zeer goed van pas ![]() |