![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uber vet deze jetta....!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor het compliment. |
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad erg mooi die witte.
Gespoten spiegels staan ook mooi op een witte, heb meteen ff verf gehaald ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik heb ze ook liggen de 2 witte spiegels maar ik vind dit ook leuk ! |
|
|||
|
|||
![]() Idd deze zijn ook leuk, kwam toevallig gisteren nog een paar oude foto's van deze Jetta tegen op internet en daar zag ik die gespoten spiegels ...
|
|
|||
|
|||
![]() de jetta ziet er echt goed uit nou en zal nog wel vetter worden....ik zie em wel eens op een meeting denk ik,heb zelf ook nog een jetta die ik nog wat moet aanpassen met onderdelen die ik nog heb liggen....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele vette jetta
![]() grts |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks man !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg vet, ook met die USA markers, maar die clownskijker (omgekeerde booskijker) vind ik niet mooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Zo nieuw project in volle gang en natuurlijk ook een mk2 heb hem sinds vorige week zaterdag.
|
|
||||
|
||||
![]() Dubbelganger??
![]() Heb deze in 2005 in Wörthersee gezien ... grtz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee is hem , alleen andere wielen geen recaros , 1.6 automaat, geen mistlampen ik heb hem gekocht met oranje smls , en de 1.6 automaat en is nu een 2.0 gti handgeschakeld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vertel, vertel, vertel.......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() mk2 gti 16v ori nederlander de rest komt (fotos)
|
|
||||
|
||||
![]() Nice car Bob!
|
||||
|
||||
![]() nou nog even terug te komen op het nieuwe project,
het is dus een mk2 gti 16v van bj 90 met de dikke bumperset in het zilver heb hem van barricade gekocht , op het eerste gezicht leuke auto eenmaal thuis gekomen bleek er toch nog een hele hoop werk aan de winkel . ![]() ![]() Lekkende bak keerringen als een zeef maarja bekend probleem, achterbumper vieze deuk in het plastik vervangen voor een in zeer goede staat gebruikt en ori maar wel nieuw gespoten, voor bumper idemdito gespoten nieuw en vervangen voor een ori vw exemplaar,domlagers vervangen, motorsteun voren,nog wat cosmetisch werk , interieur ligt eruit best stoel bekende plaats versleten maarja wilde toch wat anders heb ik al hier liggen , nieuwe niet heldere gele mistlampen , nieuwe niet heldere kruiskoplampen , mijn eigen gril logoloos met rode strip, nieuwe ori grilstrip (ook gespoten),geen spiegel meer op de bijrijderskant , originele 16v uitlaat gerestyled, en nog een heleboel kleine dingen fotos volgen oh ja de wielen de bbs rm meteen verkocht zeer slechte staat (randen) nieuwe wielen al onderweg van overseas heb er eigenlijk ook nog niemand mee gezien. |
|
||||
|
||||
![]() oh hier nog wat pics hoe die was ,
![]() ![]() wat is er ook nog vervangen , nieuwe grijze niet heldere knipperlichten in de voorbumper, hella rood zwarte achterlichten, nieuwe voorruit met groene zonnebalk (past mooi bij de ander groene ruiten), alles wat niet meer mooi zwart was opnieuw matzwart gespoten ruitenwisserarmen, logo achterkant ,raamwerk daschboard zat een vieze scheur in ter hoogte van de radio ook vervangen , uitlaatrubbers allemaal, nieuwe versnellingsbak olie toen de keerringen vervangen zijn::::::::::::: maar de fotos komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar of dit te overtreffen valt zal moeilijk worden
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() leuk project
|