![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klaar !! Niets meer aan doen, helemaal af, afblijven verder, is goed zo!!
|
||||
|
||||
![]() Hele hele nette auto.
Alleen die banden vind ik te smal, maar dat zal aan mij liggen. ![]() Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooie wieltjes man! En de nieuwe uitlaat staat veel beter bij de stijl van de auto.
Alleen lijkt de deur niet goed te sluiten of issie scheef ingehangen ofzo?
|
||||
|
||||
![]() over die deur,begin me d'r niet over man.
wat een kl*te deur is da zeg ![]() Ik ga deze winter is kijken hoe t gaat met andere deuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit je slotvanger dan wel goed? Misschien dat de zaak wat beter sluit als je dat ding wat meer naar binnen zet ofzo, of wat hoger.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb de deur er al 3 keer opnieuw ingehangen om te kijken of t daar aanlag,de slotvanger al op 100 verschillende manier gehad,en het kleine beetje wat je met je slot zelf kan spelen heb ik ook al geprobeerd Deze winter kijken naar een ander oplossing dan maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klasse auto!!! Zeker met die wieltjes, staat perfect...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb dat probleem namelijk ook gehad, en heb het wel in orde gekregen. Maar dan op een beetje minder orthodoxe manier. Ik heb een maatje van me de deur laten openhouden en ik heb er dan tegenaan geschopt terwijl ik op het dakrekje zat. Maar dat is voor jou zeker geen optie he. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ligt eraan of ik m opnieuw een jasje aan ga trekken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg mooi ride geworden. kan het kloppen dat ik deze velgjes nog niet zo lang gelden bij sixpack heb zien liggen. iig ziet het geheel er super uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope,alles zelf gedaan ![]() ![]() |